finns det något bordell på san andreas ja har letat men ja kan inte hitta ngt äre nån som vet? <_< :(
Finns Det Nåt Bor På San Andreas?
vad är bordell??
ja , i första staden kommer ej ihåg vart
Vart kan man hitta bordellen? :blink:
Eller finns den bara i en uppdrag?
bordell är typ ett ställe där d finns horor man kan ****** :gitarr: med
Finns bordeller I SA ja.
Finns en bredvid det där huset där man räddar Denise ifrån. Andra sidan gatan.
Pig Pen heter det..
Ja det finns en där i Los Santos som heter Pig Pen.
Jag har även sett en Pig Pen grej strax utanför San Fierro.
Man är ju i en stor bordell i några uppdrag och den ligger ju i norra san fierro men den går inte att komma in i sen efter uppdragen.
Det finns en strippklubb i sydöstra Las Venturras också men nån Pig Pen har jag inte sett där..
↗ till inläggetDu kan inte ha sett Pig Pen i LV eftersom PP finns bara i Los Santos! :bah:Ja det finns en där i Los Santos som heter Pig Pen.
Jag har även sett en Pig Pen grej strax utanför San Fierro.
Man är ju i en stor bordell i några uppdrag och den ligger ju i norra san fierro men den går inte att komma in i sen efter uppdragen.
Det finns en strippklubb i sydöstra Las Venturras också men nån Pig Pen har jag inte sett där..
Den i LV heter ngt annat. Ligger i syd-östra Las Venturras.
Finns en väster om staden Las Venturas
Viper jag sa att jag inte hade sett nån pig-pen i las venturras. bara en strippklubb.
jag måste även erkänna ett fel jag gjorde i mitt förra inlägg.. det e ingen pigpen i san fierro utan också där en vanlig strippklubb.. men den e rosa. som pigpen.
det ska finnas en bordel/strippklubb ute i vildmarken i las venturas öken.. nånstans!
Ja, det ligger bredvid Ammu Nation och lite före macken när man kommer på motorvägen från LV mot oljepumparna.