Mellanmjölk klart. :mellow:
Vem Ska Bli Ny Statsminister Tycker Ni..?
Göran for president!
Om nu inte jag lyckas som sveriges stadsminister ska jag bli knarkhund, o då får fanemaj göran sitta kvar.
vet ej är inte så intresserad av politik just nu så mycket!
Göran som sagt. Bosse Ringholm är ju Vice Statsminister så om det skulle hända Göran något så kommer ju Bosse in.
Hade inte Bosse slutat?
Eller är det jag som har missförstot allting?
↗ till inläggetNej vi vill helst inte att detta land ska bli lika sjukt som USA, särskilt inte förstört av terrorister ( de följer ju bush vart han än går )George Bush! Bästa politikern någonsin!, men han lär inte komma till Sverige.
Okej, av de svenska så självklart Fredrik Reinfeldt
Göran är en rutten politiker
↗ till inläggetDå kan vi ju lika gärna sätta in Frank i de tre vännerna och jerry :huh:Okej, av de svenska så självklart Fredrik Reinfeldt
Göran är en rutten politiker
lol... moderaterna kommer förmodligen vinna valet, och då kommer ni få se vem som hade rätt... nämligen jag... allt blir bättre då!!!
Det är en smaksak om det blir bättre eller ej. Huvudsaken är ändå att de borgerliga partierna inte kommer till makten på kommunal nivå. Det finns det ingen risk för här, förmodligen kommer (s) att få ensam majoritet i kommunfullmäktige efter deras bedrifter sedan förra valet. Säkra förlorare är (fp) som här består av en skara gnällspikar som vill att Haparanda skall leva på buskar där fåglar häckar.
Palme :'(
↗ till inläggetlol... moderaterna kommer förmodligen vinna valet, och då kommer ni få se vem som hade rätt... nämligen jag... allt blir bättre då!!!
Haha även om Moderaterna skulle vinna valet, så tror jag inte att jag själv skulle märka någon speciell skillnad :P.
Men man vet inte, och jag vill veta. Det skulle kanske vara bra med en förändring, men jag har aldrig prövat på något annat än Görans styrning, jag är van vid den och jag tycker om den.
alla förutom sånna som är med i miljöpartiet,socialdemokraterna och Fi.
sålänge som det inte är nån där ifrån sågår det bra. helst nån från folkpartiet eller kristdemokraterna(de är två bra partie)
Det är bra som det är. Låt Göran Persson sitta kvar. :)
för guds skull låt inte göran persson sitta kvar
Avsätt riksdagen och alla ministrar. Sätt in en kung med makt så Sverige blir en stormakt som förr! :evil:
LoL hur hade tänkt att vi ska bli en stor makt med vårra fjutga 9 milj invånare.
och vi har inte äns pengar till krig då skulle svergi svälta
Man kan ju alltid plocka bär och svamp ^_^ :P