💬
Logga in
Fuska.se

Prison Break

38 svar · startad

Karamellkungen
↗ till inlägget

Jag forumlerade det lite fel men jag menar att jag uandrar hur han kommer att ta det när han förstår att sjuksköterskan fattar att han ljög...

Det kommer säkert att bli lite spänt i mellan de två om hon nu fortsätter att jobba på Fox River, men det är inte säkert efter allt som hon gick igenom i förra avsnittet.

9 Feb 2006

den serien pwnar

Det äger så håårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sämst när det blir forsättning följer :angry:

Ja man stör sig på det , men har inte det hännt bara en gång eller så?

För att vara en fängelse serie är det dåligt , men man kan titta på det om man har tråkigt.

Oz is teh shit

Riktigt bra,lite likt lost med spänningen (tycker jag iallafall) men det är bara bra :cool:

10 Feb 2006
↗ till inlägget

Sk*t bra,Den är den bästa  serien jag har sätt TIPS: om ni inte pallar vänta ladda hem alla avsnitten.

Hur laddar man ner avsnitten???

Jag tror man går in på piratebay,liknande (en kompis sa nåt sånt till mig iallafall)

11 Feb 2006

En kompis till mig gick in på piratebay och laddade ner dem.

Prison Break pwnar

Prison break äger ;)

13 Feb 2006

Ser framemot kvällens avsnitt:

Michael , Sucre , John och de andra internerna planerar att gräva en tunnel ut ur fängelset. Samtidigt gör T-Bag's allt för att inte bli anklagad för mordet på vakten Bob.

Karamellkungen

Jag längtar tills nästa säsong släpps, de första 13 avsnitten har varit underbara att följa. I varje program finns ett litet mysterium men i slutet av programmet visar det sig ofta att man har tänkt fel. Allting slutade så spännande...

14 Feb 2006

Det är vell sådär, har sett typ 2 avsnitt.. Orkar inte följa hela serien :P

Avsnittet igår var väldigt spännande.

Karamellkungen

PontarN: Ännu spännande kommer det att bli kan jag säga utan att avsölja för mycket. ;)

När kommer avsnitt 14+ ?

Det börjar senare i mars tror jag...

16 Mar 2006

Prison Break är väl ok...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in