💬
Logga in
Fuska.se

Forumlekarna...

9 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Det har ju kommit upp ett antal frågor angående detta i fuska.se forumet...

Men börjar det inte bli på tok för många forumlekar nu?

Tror jag fick det till 8 st förra veckan.

Har sett/hört att flera har sagt till varandra: "Vi skriver massor i den där forumleken så vi får massor rank!" så blir det upp till 4 sidor på någon minut.

Är det rätt sätt att få FuskaRank på?

Varför inte stänga av att man får rank på Allmänt avdelningen totalt eller helt enkelt ta bort alla "lek"trådar?

Nivå 7 · Fuskare

Jag håller faktiskt med att det börjar gå i överstyr med lek-trådarna. Ta bort allihopa så man får mer seriös "allmänt"-sida.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jo, håller faktiskt med... delvis... vissa kan vara kul men används det bara för syften som att få mer rank är ju vitsen borta... varianten är ett forum för dem utan fm eller rankt. men skulle kanske kännas överflödigt...

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

§1.26 go and close them down ;)

Nivå 12 · Mästerfuskare

WoW ny regel...:o

Det här lär inte uppskattas :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

nope... borde vi inte göra en infotråd...? eller nej det kommer någon och gör en tråd med tiotals angry och devil-smileys inom 24h. jag sätter seriöst 30 fm på det!

men räknas "vad-gör-du-nu-trådar" som Now playing t.ex.? den borde i annat fall undantas, den är helig!

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Tekniskt sett så är det ju inte en lektråd..

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
↗ till inlägget

nope... borde vi inte göra en infotråd...? eller nej det kommer någon och gör en tråd med tiotals angry och devil-smileys inom 24h. jag sätter seriöst 30 fm på det!

men räknas "vad-gör-du-nu-trådar" som Now playing t.ex.? den borde i annat fall undantas, den är helig!

"Att du skall kontrollera reglerna regelbundet, normalt så ändras reglerna utan att vi går ut med extra info." citerat från reglerna

Now playing får ligga kvar ;)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Yay! Now Playing :wub:

2 Feb 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Silent Thread, Holy Thread

It is saved, all it's bright

Round yon virgin admin and fuskabot.

Holy infant so tender and mild....

ehh... lite svårt att få ihop melodin där vid fuskabot men annars tycker jag jag lyckades ganska bra med låten... det kom några riktigt arga trådar... sparade 30 fm där... men nu har ju halva forumet "Hata §1.26" signaturer...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in