Det är väl nån som kommer göra det antagligen men lycka till att få med hela Sverige
Stanna Hemma!
Skulle vara kul om det hände men det är nog inte många som gör det.
dum ide.
1. jag har utvecklings samtal då.
lol :D
tro inte lärarna har fått höra om detta nu ? men visst, vill du ha en prick i skolk protokolet så.
Börjar närma sig nu men jag vill inte riskara att få titeln bråkig skolkare, så sänker de mina betyg så kommer jag inte in på den gymnasielinjen jag vill och så slutar jag som busschafför i 30 år och där var det livet bortkastat, börjar lukta lite ångest här.
nej tack min farsa skulle bli så inotth*lvete förbannad om han skulle få reda på att jag skolkat
↗ till inläggettro inte lärarna har fått höra om detta nu ? men visst, vill du ha en prick i skolk protokolet så.
Huh???? Finns det ett sånt???? :blink:
Jag skolkar lite.. men d e inga större konsekvenser man får. Så EN enda gång tror jag inte gör så mycket :lol: Så kom igen nu, pluggisar.
Men vad ska ni säga till päronen då ?
En bra anledning är ju bäst å ha
Vågar du inte stanna hemma utan att "säga till päronen" borde du verkligen gå till skolan.
(F.övr så tycker jag detta är det dummaste jag hört och ska självklart gå till kolan)
*suck*
det skulle ändå inte funka.det är aldrig nån som gör sånt.plus:orka förbannade föräldrar och sänkt betyg
nej tack..skolkar ej..
Nu är det 3 dagar kvar.
Tror knappast att det kommer att dyka upp på nyheterna.
Dem flesta får faktiskt betyg, och skolkar man en dag, så lär man inte ge bra intryck på läraren.
Så nej tack, tänker jag inte skolka pga ett så dumt idé.
Tror att jag är ledig den 27 Mars ^^
Den 27 mars e 3 dagar före min födelse dag, så ja tänker definftivt inte skolka, ja hade inte gjort de även om ja inte fyllt år just då.
Dum idé ändå
↗ till inläggettror du att du får sämre betyg för att du e hemma en dag..? jag skolkar hela tiden och ja har inte så dåliga betyg :SVarför just 27 mars?
Hörde också i skolan att alla ska stanna hemma och skolka...Nej tack!
Vill inte äventyra mitt betyg pga ett så löjlig idé...
↗ till inläggetWell, lärarna får iallafall dåligare bild av dig.Varför just 27 mars?
Hörde också i skolan att alla ska stanna hemma och skolka...Nej tack!
Vill inte äventyra mitt betyg pga ett så löjlig idé...
Speciellt dem som har hyfsat\bra rykten hos dem :rolleyes:
Jag är iallafall ledig den 27 Mars ^^
På måndag så är det den stora dagen för detta ämne, vi får väl se vilka som är klyftiga nog att inte stanna hemma.
står mellan ett svårt val... ska jag eller inte..? :blink:
Jag ska då inte stanna hemma. Har bara en lektion då och det är slöjd som är mitt favoritämne.