hm...antagligen bara någon vecka sedan då jag bara inte orka hålla allt för mej själv då jag inte litar på folk allt för mycket. Brukar ofta gråta när jag och mamma grälar eftersom vi alltid grällar 'hårt' och länge,men det är mest för att vi är lika envisa men jag hatar när hon ska fråga ut mej på allt och jag inte vill säga svaren....:(
När Grät Du Senast Egentligen ?
jag grät för ungefär 4-6 månader sen. min farmor dog. och hon var den snällste man kunde ha. varje dag känns livet konstigt när min farmor e borta ;(
Min kompis sparka mig AZZ hårt i ansiktete ida då kom de några tårar..
↗ till inläggetOch varför sparkade din "kompis" dig i ansiktet ?Min kompis sparka mig AZZ hårt i ansiktete ida då kom de några tårar..
...
Tror det var ungefär 3 dar sen, blev slagen o retad av några särskitar i min klass. Och ibland är jag bara nere o less på allt och mig själv, jag vill bara bort och försvinna och skita i allt. :(
nåra minuter sen fick ja nåra "tårar" för...personliga orsaker...
Kan inte minnas när jag grät senast...
Flera år sen.. (:
När jag skär lök. Jag är extremt känslig mot lök. Jag måste nästan använda simglasögon för att undvika.
I Januari någon gång. Innan det var det årtal sedan... ;)
Ganska längesen faktiskt. Förra året tror jag.
föra vec
jag kommer inte ihåg men det var väl för länge sen. jag gråter inte så ofta.
för några sekunder sen. jag är förskyld och det rinner ur både ögon och näsa.
I helgen då jag hade jätteont i huvudet och jag somnade inte förrens 5 den dagen. :(
Jag tror det va typ 1-2 år sen.. Jag är inte direkt en som gråter :P
grät en del för en vecka sen när jag bara låg i min säng plötsligt kom min döda hund upp i tankarna..saknar den så himla mycket..
när jag tänker på min döda farmor kan jag börja gråta
härom dagen när jag trampa på en bräda med en spik i den gick in ca 1 cm in i foten hoppa runt och skrek.... fick sätta på ett plåster och ett bandage :o