tjo alla här kan ni se alla playstation 3 spel som går att boka det är garanterat att dom kommer komma ut eftersom man kan boka dom på en seriös sida ;) Klicka här för att se spelen som går att boka just nu till ps3
Spelen Till Ps3
Okej, men jag gissar på att den här tråden egentligen ska ligga i Övriga konsoller?
joo flytta denna nån mod
Grymma spel det kommer att släppas ut till den!
Undrar vad den där Las vegas spelen kommer att handla om... *Dreglar*
hehe mm typ action tror jag
Jag tror inte i min ögon att det står Tekken 6 och Splinter Sell 4!!!!!!!!!
Det är många bra spel som får en uppföljare lagom till Playstation 3. =)
Det var ganska många grymma spel.
Mina ögon föll på namnen Final Fantasy & Devil May Cry 4. Kul att höra att man redan nu kan få nys om spelen som kommer till Ps3. Har hört att Konsollen ska släppas i höst. ^^
Sen sa någon att den kommer att släppas 2007...och jag läste att den kommer att kosta upp till 10,000 kr.. :huh:
Seler: Anmäl ;)
*flyttar*
↗ till inlägget10 000 kr??!!!! Lite väl dyrt asså.Sen sa någon att den kommer att släppas 2007...och jag läste att den kommer att kosta upp till 10,000 kr.. :huh:
10 000 kan det väl omöjligt kosta. Dom skulle inte få ett enda sålt. Dom spel jag ser fram emot är Tekken 6 och Final Fantasy.
Dessutom var det nåra spel som var väldigt billiga tydligen... 0,00 kr :)
Oj det var ett par spel ändo ;)
Håller med sony är väl inte så duma att dom lägger priset på 10 000:- tror att dom är för smarta ;)
det där 10,000 snacket är bara *Bullsh** den kommer typ kosta runt 4000 till 6000
Mm de kan omöjligt kosta 10.000 kr för jag menar xbox 360 kosta 3000-4000 kr så många har väll redan gjort sig av med många av sina pengar på den ,så 10.000 NEVER!!!
håller me ;)
men det ska komma till sommaren tror jag iaf.. men det skulle kommit redan förra sommaren, men det har hela tiden skjutits upp :blink:
å 10 000:-.. vem har egentligen råd me det...
typ ingen.....