Hoppa till innehåll

Era Mest Smärtsammaste Minnen


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

när jag klättrade i ett träd, sedan skulle jag ner igen och fastnade med vänsterarmen mellan två grenar, och hängde där i kanske 10 minuter. men det var inte det värsta (även om det gjorde j*vla ont), sedan när jag kom loss så ramlade jag ner och slog huvudet i en sten och var nära på att bryta armen...

lol, jag har aldrig varit så bra på att klättra i träd :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min morfar dog innan jag föddes... :(

 

jag cyklade med min bästa kompis när jag typ var fem år...så skulle vi hoppa på ett hopp så ramla jag slog ut två tänder och skrapa hela ansiktet så det fastna grus gjorde asont att få ut gruset... :(

 

en gång när jag typ var tio tror jag... ;) så klättrade jag upp i ett träd och en kompis skulle också upp så råkade han sparka mina fötter så jag ramlade framåt och slog i huvvet sen ramla ner från trädet... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en gång, för rätt så länge sedan när jag och min familj, mina kusiner och deras familj var i en sommarstuga. Då klättrade jag upp på en sten och jag trillade ner i en buske och där var fullt av brännässlor, och stenar och spindlar. Inte för att jag inte hatar dem, utan jag älskar dem. Men jag fick massa skrapsår, rivmärken, brännässlor sår som kliade, stenar i skon som jag trampade på och lite sånt. Det gjorde ju fruktansvärt ont..

 

En gång när jag tittade på "Mars Attacks" med min farsa så åt jag en karamell och skulle säga en sak SNABBT till pappa och karamellen fastnade i halsen.. Det tog några sekunder innan jag fick upp den.. men jag harklade upp den och med det fick jag upp lite snor.. nams ( :angry: ).. Men jag klarade mig :lol:

 

Kom på en sak till. En gång när jag gick på dagis så åkte vi buss hem, och då skulle min mamma hämta mig.. Det var riktigt stormigt och kallt. När vi var på gården, nästan framme till vår lägenhet.. Så kom det en stark vind, och där vi stod var liksom en backe, och från den backen flög vi typ 20 meter ifrån och min stövell hade stannat kvar precis efter backen, så vi flög med vinden och hamnade på marken och vi hade skrapat upp, i princip allt. Händerna, näsan, bena.

 

Hur kan man egentligen flyga så långt? ;)

Redigerat av wilmerx.tk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

När jag cyklade hem direkt efter skolan så öppnade jag dörren, inne i huset skällde min hund Selina och när jag skulle kolla vad som stod på låg min mamma där död...

 

Jag var väldigt delaktig på begravningen, jag var borta från skolan i ungefär en månad.

 

Sedan har det inträffat andra hemska händelser men jag skulle tolka det mer som smärta men när morsan dog var nog den mest sorgligaste dagarna i mitt liv och kommer alltid att vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har blivit påkörd två gånger.

 

Detta var några år sen, men jag och ett par kompisar hittade ett fint litet gupp vid vägkanten som alla ville hoppa. Vi turades om med att kolla så att det inte kom några bilar. Senare på dagen när jag kom dit med cykeln själv så ville jag hoppa det, och ja... resten kan ni nog klura ut själva ;).

 

Jag blev påkörd i Thailand för ett par månader sedan när jag satt bak på en motorcykel. Det var så att vi skulle grilla hos min farfar som bor där nere, på kvällen, och jag och Thomas, som är min farbror, åkte in till stan för att köpa anka. Då stannade vi för en bil som ville svänga ut, men bilen gjorde klartecken att vi kunde åka förbi. Och när vi gör det så kör bilen fram och träffar mitt ben med en rjäl krock, sedan föll jag av motorcykeln och ner på den kalla asfalten, för Thomas gick det bra, han hade bara lite skravsår. Dom erbjöd skjuss till sjukhuset, som bara låg några kvarter bort. Sedan drog dom, och eftersom jag och Thomas inte orkade vänta på att en läkare skulle kontrollera oss så stack vi till närmaste Apotek istället. Sedan drog vi hem med motorcykeln igen.

 

Vem är det som är hård, NesseN? :)

 

Det var en gång, för rätt så länge sedan när jag och min familj, mina kusiner och deras familj var i en sommarstuga. Då klättrade jag upp på en sten och jag trillade ner i en buske och där var fullt av brännässlor, och stenar och spindlar. Inte för att jag inte hatar dem, utan jag älskar dem. Men jag fick massa skrapsår, rivmärken, brännässlor sår som kliade, stenar i skon som jag trampade på och lite sånt. Det gjorde ju fruktansvärt ont..

 

En gång när jag tittade på "Mars Attacks" med min farsa så åt jag en karamell och skulle säga en sak SNABBT till pappa och karamellen fastnade i halsen.. Det tog några sekunder innan jag fick upp den.. men jag harklade upp den och med det fick jag upp lite snor.. nams ( :angry: ).. Men jag klarade mig  :lol:

 

Kom på en sak till. En gång när jag gick på dagis så åkte vi buss hem, och då skulle min mamma hämta mig.. Det var riktigt stormigt och kallt. När vi var på gården, nästan framme till vår lägenhet.. Så kom det en stark vind, och där vi stod var liksom en backe, och från den backen flög vi typ 20 meter ifrån och min stövell hade stannat kvar precis efter backen, så vi flög med vinden och hamnade på marken och vi hade skrapat upp, i princip allt. Händerna, näsan, bena.

 

Hur kan man egentligen flyga så långt?  ;)

 

Jag kan riktigt se hur du går där med dina varma, tjocka kläder och håller mamma i handen. Och sedan bara flyger iväg av vindens kraft..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...