E4STMAN Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 någon som vet nån bra mod till bf2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det undrar jag också... Jag vet ingen speciell men det finns en hemsida som heter http://battlefield2.filefront.com/ där finns det rätt mcyket saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 det borde finnas nån singel player mod till bf så de vart lite likt hl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Spcial forces finns, har hört att man kan ha fyrhjuling där men är dock inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 För gudskull människor. Lär er någon gång. http://games.moddb.com/109/mods/Battlefield-2/ Använde sökordet Battlefield 2 Mod och fick även upp ett flertal mer sidor. http://www.google.se/search?hl=sv&q=Battle...=S%C3%B6k&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 jag vi lovar att vi ska lära oss fröken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Rowyn.. uppenbarligen vill du att forumet ska dö ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 han tror att han äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 du kan ju ladda ner ett program från bf2:s hemsida där du kan göra egna mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Mujo... Nu vill jag ha en totalt stark förklaring varför jag vill att forumet ska dö ut? Kan det vara pågrund av att jag hjälper er? Eller att jag ger er tillgång till att använda Google funktionen och försöka fixa egen hjälp via det. Och kom inte med den lama ursäkten om att det blir mindre i forumen. Jag besvarar men vill faktiskt inte alltid göra det. Därför måste folk lära sig att använda saker på internet utan att försöka leta efter hjälp hela tiden här på forumen. Även att vissa behöver tänka innan de öppnar munnen. pizzamedost: Tror? Jag vet redan det. Äger allt härifrån ner till Skåne. Vad f*n tror du egentligen? Xbox_Master: Finns det ett program för det? Hade jag faktiskt själv ingen aning om. Redigerat 9 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 rowdy du äger inget då, men jag pwnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ironi är totalt främmande för dig? Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.