jag köpte ett begangnat spel idag det var så repigt att det stannade när man skulle köra det vet nån om det finns något ställe som fixar såns?
repigt spel!
Jag läste nånstans att man kan smeta på tandkräm, sen skulle de fixa sig...
Varning: jag har själv aldrig testat om de fungerar.
Det låter inte så jättesäkert att smeta in skivan med tandkräm...
nä..!men om skivan e repig så...jag har också en repig skiva!
det finns en speciell olja lr kräm som man kan använda för att fixa cd- skivor, tror det funkar till playstation skivor också
Ta en ren trasa och gnugga den och blås
var kan man köpa den där oljan?
Slayer:Det Har Jag Redan Provat
Ett till tips,Gnugga mot någåt rent
min kompis hittat en skitrepig skiva undet en matta som hans lillebror lagt där .men den jik inte att spela på så han tvätta den med tvål och sen funka den :)
jag köpte ett begangnat spel idag det var så repigt att det stannade när man skulle köra det vet nån om det finns något ställe som fixar såns?
Det skadar inte å pröva med tandkräm eftersom den inte funkar nu så blir dit ingen skillnad om det inte fungerar med tandkräm.
testa du med tandkräm :P :) 8) :?
Då blir cd:n nog fräsh!
det tror jag säkert :P
Ska jag Ta colgate så blir den stark med....... :D
prova med att köpa oljan i en skiv affär lr radio affär
Ska jag Ta colgate så blir den stark med....... :D
Hardu prövat med Tandkräm än?
nej har inte haft tid.....men snart
ööö det.....det går väl ändå intenej har inte haft tid.....men snart
Jag testade att smeta på tandkräm på en sk*t repig skiva, och vet du vad? DET FUNKADE. :D
ta perfym o spruta o lägg vatten så funkar det har testat med min gta 2
på netonnet finns d en apparat som tar bort repor... sen www.spelutiken.se lr nåt sånt tror jag d va dom tar bort repor åt en man får skicka iväg spelen...