💬
Logga in
Fuska.se

Skolklassresor

45 svar · startad

Karamellkungen
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Göteborg, det var skitkul. Alla ratade(inte retade) puckot i våran klass.

Han börja böla. :P

Man ska ha kul på skolklassresor, kul att du hade det. Mina skolklassresor har inte varit så jättebra. Men när vi var vid glimminge hus så var min klass bara där för att fördjupa oss i något ämne. Men i år ska vi till skara sommarland, det ska bli kul.

Vi ska åka antingen till Stockholm eller Göteborg tror jag men det är inte bestämt än.

Vi har tydligen vunnit en skolklassresa dit där vi var i höstas det ska bli kul :) Om inte nån bara hittade på ;)

Vi har varit i Alperna och âkt Skidor.

(Klassen är Superliten, 3 Personer i samma âlder sâ jag umgâs med alla frân 6-3ring)

Bodaborg är kul,där är det nästan som fångarna på fortet fast för barn ^^ :D

Jag har varit pà Bodaborg flera gânger i Karlskoga.

Riktigt Skoj.

Vi var i Gränna en gång och sedan så åkte vi till en närliggande ö som jag inte kommer ihåg vad den heter men det var mycket roligt.

Karamellkungen
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Vi var i Gränna en gång och sedan så åkte vi till en närliggande ö som jag inte kommer ihåg vad den heter men det var mycket roligt.

Om man besöker den trakten där Gränna ligger så måste man besöka polkagrisaffären och köpa lite polkagrisar. Det finns så många olika sorter där, när jag är där så handlar jag jättemycket. Var ni där under klassresan?

21 Feb 2006
↗ till inlägget

Såklart vi var. Jag köpte fem eller sex stycken.

Inte många.....vi har kampat gjort små utflykter på snöskoter resor till stan osv.

Men när vi går i 8:an (jag går i 7:an) så åker vi till england, det e som en tradition i vår skola. vi kommer va där i ca 3 veckor.

Vi har varit till Gotland, Kiruna och skall om tre veckor till Kovdor i Ryssland.

24 Feb 2006

Min klass ska till Grekland om 4 månader!

TAKE THAT ALLA NOOBIGA OCH FATTIGA KLASSER!

Senast ändrad:

1 Mar 2006

vi skall till Florida eller förenade arab emiraten..... thake that.

Okej, kan dock inte säga något om att "vi ska"... Vi har inte haft mycket till skolresa... Vi har åkt till stockholm 2 gånger och gått på Gröna Lund 2 gånger... :(

5 Mar 2006

Vi skulle haft en resa till dalarna men det skett sig i näven.

Karamellkungen
Trådstartare #36
↗ till inlägget

vi skall till Florida eller förenade arab emiraten..... thake that.

Då får man hålla tummarna att det blir Florida. ;)

3-4-5:an Silvik

6:an Revudden och snart Gotland.

ska till pite i sommar

7 Mar 2006

Vi har vart i Barnens Ö i 5an eller 6an,i slutet av 6an skulle vi till Gröna Lund men jag ville inte följa med fett tråkiiiiigt med tivolin..får mej att spy.

OK kanske inte så fett tråkigt men jag har ingen lust med såna där snurrande prylar osv..+ att jag inte gillar spöken från spökhuset.Jag går ALDRIG in dit :P

Senast ändrad:

13 Mar 2006
Moderator Moderator

Men gamla klassen: Sketna läger :(

Med nya klassen: Skidresor :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in