jag vill ha en ställbar equalizer i musikspelaren, inget bra ljud i dom för-inställda genrerna... :gitarr:
stöd för andra video-format hade inte heller varit fel :rolleyes:
jag vill ha en ställbar equalizer i musikspelaren, inget bra ljud i dom för-inställda genrerna... :gitarr:
stöd för andra video-format hade inte heller varit fel :rolleyes:
har
inget psp
↗ till inläggetokok java o flash är väl det som flest vill ha:P
haha aa dom som har 1.5 kan ju ha de !:P hehe
rikar cena: skriv inte här så om du inte har psp !!!
jag skulle ju gärna se att psp blev regionsfritt men det tror jag inte komer i en uppdatering om det kommer över huvud taget
Ni vet väll att nästa uppdatering kommer ha paint o så? bilder:
http://www.sengo.com/showthread.php?p=111899#post111899
* Sony Mail
*SonyPaint
*Sony Organiser
*AlarmClock
*Writepad
*Console Security
*Music Store connectivity
*PS3 connectivity
FYFAN VA GRYMT!!! Vet du när den kommer? Vad är PS3 connectivity?
japp ja har sett dom med. det är väl roligt men de rycktas om att dom bilderna är fejk. bilderna ser ju rediga ut men de är ju lätt för sony att lägga in nya menyer bara för att luras . själv så vet ja itne vad ja tror ...
men ja har sett lite annat sånt som är bekräftat av sony!
* PsOne emulator : det ska tydligen finnas en sida som du går in på och kan då ladda ner psone spel till psp:t :P verkar grymt !
* Flash stöd: BRA ATT JA NÄR MAN SURFAR !
*Kamera tillbehör
*GPS tillbehör
Dessa bilder har sony gett ut...
hoppas dom ger ut stöd för divX
Det har jag med :-D
vaa hur då? :huh:
Jag har firmware 1.50 = Man kan använda / spela homebrew = Med homebrew finns allt. Jag har mediespelare, windows, Supernintendo och backup från minnes kortet. Jag använder helt enkelt ett program SOm heter PSP advance. Så jag speler avi o allt vad det nu är :-D
hmm synd att jag inte kan nergradera
Sälj din PSP och köp en med 1.50. Det finns massor av 1.5:or på tradera och blocket.
lol ne skulle inte tro de
jo sant jag gjort så
Tradera fins maser på men var bered att betala runt 3000
för att inte gå alt för myket fel så
vill jag att den ska kuna spela homebruws men men det kan man väll bara dröma om :zzz:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in