lokealike Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Jag spelar gta med bärbar data och vet inte hur man ändrar vapen har ingen mus.. Snälla hjälp mej! Redigerat 15 Februari 2006 av lokealike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Du kan alltid gå in på Options, Controls och ändra till någon knapp på tangentbordet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokealike Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Okej tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 jaa de ä ju det man får göra :P men du kan ju inte spela med den inbygda musen juu :P de funkar ju inte så bra :P fixa en annan så kommer de gå as bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 mm rätt jobbigt utan mus :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 haha . rätt jobbbigt ?! :P de går ju inte. ja hade inte ens pallat att testa utan mus :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det måste vara väldigt tråkigt och svårt att spela utan mus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag fattar inte hur man kan köra GTA till PS2 och Xbox... Den har ju ingen mus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 man vänjer sig,.. jag satt en hel sommar i sommarstugan med en bärbar (glömde musen) o spelade lite olika single player spel.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 man vänjer sig,.. jag satt en hel sommar i sommarstugan med en bärbar (glömde musen) o spelade lite olika single player spel.... :D Stackare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Jag har spelat på bärbar dator utan mus i över ett år nu. Jag tror nästan att jag är bättre med touchpad nu istället för mus. Redigerat 22 Februari 2006 av P. Dude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Skojar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg