💬
Logga in
Fuska.se

Svåraste Banan/uppdrag I Ett Spel ?

17 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Om man får välja en bana eller ett uppdrag i ett spel, vilket tycker du då har varit det allra svåraste ?

Jag tycker att uppdraget på gta sa när man ska leta efter Big Smoke i ett hus och på vägen stöter man på en massa "trubbel".

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ett uppdrag som jag hade väldigt svårt med var uppdraget You Lucky Bastard i Mafia där man var i en hamn och skulle komma in i en byggnad där han som man skulle döda, Sergio Morello var.

Nivå 6 · Fuskare

Jag vet på The Getaway när man ska döda en polischef inne på en polisstation den är riktigt svår.Eller kanske inte för jag är på en anna svår bana på samma spel.

19 Feb 2006

level 175 på pacman!

20 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det finns en ganska svår bana på Postal 2 där man är i ett postkontor för det kommer en massa beväpnade soldater.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Order 66 banan på Star Wars Battlefront 2

Nivå 2 · Novis

Bana 32 utan fusk på Age of Mythology. =/

Nivå 11 · Veteranfuskare

En bana på Mafia där man är i ett fängelse tycket jag är väldigt svår för det kommer en massa uteliggare med hagelgevär och magnum hela tiden.

Nivå 5 · Fuskare

Döda Baal i Diablo 2 när man är lvl 27 Sorceress.

Nivå 3 · Lärling

Vilken är "Bana 32 på Age of Mythology"?

Nivå 0 · Nykomling

när man kör battlefield mot ryssarna på impossible i svårighetsgrad

21 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det finns en väldigt svår bana på Medal Of Honor: Rising Sun som jag hade svårt att klara.

24 Feb 2006

"order 66" på star wars battlefront II är jätteenkel, svår på det spelet är den man ska döda någon drottning med massa jedis i en stad ät

Nivå 11 · Veteranfuskare

Några uppdrag på Command & Conquer var väldigt svåra ibland. Det var främst de banorna när det kom terrorister hela tiden i bilar.

Nivå 5 · Fuskare

Det är nog "Chase the Train" på Driv3r...

Nivå 1 · Novis

Halo: Combat Evolved, Svårighetsgrad Legendary, banan Halo(första "borgen" med människor) man ska vänta i en "borg" som skjuter upp nån blå grej då och då. jag har hamnat i en situation där alla mina allies är döda (dog på 3 sek typ) och covenant's kommer från båda håll :cry: x.x

25 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

första banan på tintin ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"order 66" på star wars battlefront II är jätteenkel, svår på det spelet är den man ska döda någon drottning med massa jedis i en stad ät

order 66 på battlefront är riktigt svår, iaf om man kör elitsvårighetsgrad som ja gör :) om man kör instant action på det spelet, och kör mos eisley assult när man är jedi, och man har elit så är det också skitsvårt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in