Gäst finor Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 :?: :cry: Kan ni hjälpa mig att komma till andra städer på pokémon Sapphire? Kan man det så kan ni väll förklara hur man gör snälla :cry: :!:
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 :?: :cry: Kan ni hjälpa mig att komma till andra städer på pokémon Sapphire? Kan man det så kan ni väll förklara hur man gör snälla :cry: :!: Om du har klarat ut spelet har du kommit till alla städer redan! Men på Crystal, Silver och Guld finns det fler! :D
Nafrali Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 När jag klara mitt sapphire så hadde jag inte kommit till Palfick town eller vad det stavas.
pontus Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 fins det ingen annan värld i sapphire och finns det bara 16 städer :?:
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 När jag klara mitt sapphire så hadde jag inte kommit till Palfick town eller vad det stavas. Förutom det då men det är ingen stad som man måste komma till! Det är mer en stad som man kan hitta en massa saker vid! :D
Rekommendera inlägg