Skinnpytte Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Nån unge har kopierat min guide till minish cap :angry: Har bevis på att jag har skrivt den http://www.tloz.inc.se/ Se Link singatur och kolla sen på minish cap guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 vad menar du riktigt? Vad är det för guide nån har snott, är et på det här forumet eller på det där tloz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ser ingen guide någon stans.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Inte jag heller! P.S. kom just på en hotkey: tryck ctrl+i så kommer man till favoriter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 ah den guiden har jag sett med p.s jag kom på en hotkey till tidigare ctrl+H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Bra hotkey :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Skicka ett PM till Admin och berätta vad som har hänt. Sedan så löser han det nog på ett sätt eller annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 §1.19 - Anmäl istället... Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg