💬
Logga in
Fuska.se

Normal Och Onormal?

26 svar · startad

Jo tjejer har det nog svårare än vi killar. Det kan nog bla. bero på att killar (oftast) är mer rätt fram och ärliga. Tycker man något så säger man det. Inte snackar skit bakom ryggen på folk. Många jag känner (inklusive mig själv ibland) blir kallade både det ena och det andra. Men jag kan ta det med ro. Och skratta åt det. Eftersom jag vet att de inte menar det. På min skola är man vanligtvis snälla mot varandra.

Om man skall klara sig här i livet så måste man kunna ta skit. Och skratta åt sig själv.

Skåningen: De bästa kockarna är män :)

2 Mar 2006

Vet inte vad gränsen på normal går riktigt. Jag kan inte säga att någon i min klass är normal, men inte heller onormal. Alla är väl sig själva helt enkelt... Det kanske man borde ta som normal. :) Fast det beror ju en hel del på hur man är sig själv också. ;)

Senast ändrad:

9 Mar 2006
↗ till inlägget

jag skiter i vad andra tycker om mig, det är väll mitt liv inte deras eller.

jag håller med dig!!! i alla fall till 95% :)

Har man inte en snorbuse hängandes så är man normal.

Konstigt nog har vi ute i bonneträsk en konstig syn på homosexuella. Vi spelar jättegärna bögar som tafsar på varann och har böghögar dirket det blir tillräckligt många. Men är man bög på riktigt är man helt dum i huvudet. Men det är fett kul å spela bög iaf

vår skola e det skit samma på vi har en del lesbiska och dom e schyssta som f*n.kläder e skit samma :P jag går alltid i bomebrjacka och jeans elr jeansväst och jeans(skinnjacka vid högtider :D)

Asså... ALLA har faktiskt sina rättigheter...

Till och med de homosexuella... ellerhur?

någon som INTE håller med mig... skirv tack :)

håller dock med dig men klarar inte om en homo börjar hålla på med mig men min mattelärare har en annan åsikt. Han tycker att böger är en ras som bordje förbjudas men alla har ju sina åsikter, hade alla haft samma åsikter hade det inte funnits nåra debatter elr hur ^_^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in