Vad tycker ni om att strålningen från mobilen värmer upp hjärnan och så?
Strålning!
Jag tänker inte så mycket på det för jag använder inte min mobil så värst ofta.
Jag pratar inte heller så mycket med mobilen...men farligt är den.
Män\Pojkar ska inte heller ha mobilen nära könsorganet eftersom man kan få cancer eller något liknande..
Använder aldrig mobil telefon så jag bryr mig inte..
Använder inte mobilen så ofta. Sen, varför skulle någon hålla mobilen nära sitt könsorgan? ^_^
hehe vem f*n runkar med mobilen
Just det. Varför skulle någon hålla mobilen nära könsorganet? För vibratorn eller.
ömh... Ingen som tänker på att byxfickorna ligger väldigt nära könsorganet. I övrigt så är det bara skitsnack. Allt är farligt nuförtiden.
Shit, det ser ut som om bara Guggo är smart här... ^_^
Visste ni att det finns byxfickor som Guggo sa? :huh:
Sen som Guggo (Igen) sa, att nästan allting är farligt nuförtiden, som t.ex kött (t.ex galna-ko sjukan) och fåglar (Fågelvirus).. m.fl
naaw... nu rodnar jag :P
hehe tängte man inte på :gitarr:
nej, jag märkte det.
↗ till inläggetShit, det ser ut som om bara Guggo är smart här... ^_^
Visste ni att det finns byxfickor som Guggo sa? :huh:
Sen som Guggo (Igen) sa, att nästan allting är farligt nuförtiden, som t.ex kött (t.ex galna-ko sjukan) och fåglar (Fågelvirus).. m.fl
Orka vara rädd för sånt.
↗ till inläggetJag vet en :rolleyes:hehe vem f*n runkar med mobilen
Hursomhelst, får man bara strålning om man pratar i telefonen eller om man bara har den över huvudtaget?
Who cares? Man kan ju tydligen få cancer av allt.
Och btw, alla som inte fattade att det handlade om att ha mobilen i fickan är snuskhummrar. :)
↗ till inläggetVibrator på pungen istheshit! Håller med dig, allt är farligt. Vitt bröd var det, strips/chips, vad kommer sen? Svettiga strumpor orsakar hål i ozonlagret?Who cares? Man kan ju tydligen få cancer av allt.
Och btw, alla som inte fattade att det handlade om att ha mobilen i fickan är snuskhummrar. :)
Använder mest min hands free :)
när mobben ligge ri fickan utsätter du grenen för strålning...sen fåru stråling av datorn också..