Hoppa till innehåll

Musik Och Film Nyheter


Dretskit

Rekommendera inlägg

Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan.

 

Jag håller med dig att det blev kanske lite för mycket ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan.

 

Jag håller med dig att det blev kanske lite för mycket ibland.

[/quot]

 

:huh: vadå för mycket ??? her inte sätt 1:an men pappa förklar så jag försod...men man ska nog ha sett den försa förs.... jag tror det kommer komma en 3:a oxo där tjejen tar över :o

Redigerat av djfille2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dett verkar som att bandet Rage Against The Machine ska komma tillbaka. På deras hemsida stod det: "No were not dead" och de hade gjort en ny hemsida så jag antar att de snart börjar igen, men det är vad jag tror och hoppas så jag vet inte om det är säkert men för er RATM lovers som jag kan ju hoppas tillsammans med mig. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...