Här kan du lägga in musik och film nyheter som du vill dela med dig om.
Musik Och Film Nyheter
Den omtalade filmen Nanny McPhee hade biopremiär i går och jag ska nog se den när den kommer ut på DVD.
Cannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL
↗ till inläggetOch förhoppningsvis kommer sångtemat vara om död,blod osv. Gillar deras texter =DCannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL
↗ till inläggetCannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL
Det kommer det förmodligen att handla om. Jag hörde en låt på någon sida och den var grym. Jag håller med dig om att deras texter är grymma.
Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :)..
Synd bara att en biljett kostar 1390 kr ._.
Det kommer att komma en nyinspelning på skräckklassikern Omen om ett tag.
Axel Roses kommer släppa ett nytt album under namnet Guns n´ Roses
SNART börjar Anders och Måns om!! missa inte det!!
↗ till inläggetJättebilliga biljetter ;)Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :)..
In flames har släppt nytt album men det visste väl de flesta.
Kommer det många metalband till Hultsfred i år?
↗ till inläggetBeror väl på hur många av banden man vill se :-) Och biljetterna går dessutom åt som smör.Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :)..
va det inte film nyheter också :blink: jaja skit samma en bra,tänkvärd och spännande film som nog kom på bio för ett tag sen är : SAW 2.... B) den e AS bra... har den på dvd ;) men se gärna den med era flickvänner (jag låvar att ni får hålla om dom :D ) men ett annat tips är att käka inte undertiden för snackset kommer upp igen :huh: ............. så kort fattat är att jag räkomenderar den för killar (om inte tjejer tål blod) och att den e bra ;D /// flippen
Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan.
↗ till inläggetJag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan.
jepp :gitarr:
↗ till inläggetSåg ungefär en timme på ettan igår och jag tycker att den är riktigt bra.. Hoppas 2an är lika bra som du säger.Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan.
↗ till inläggetJag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan.
Det är den.
↗ till inläggetÄr det mer av samma sak eller spinner den vidare på någon ny tråd?Jag såg Saw 2 och jag tyckte att det var en bra film som verkligen kan mäta sig med ettan.
Jag har ett par 20 filmer som jag mâste se pâ Bio eller DVD. (Alla kommer detta âr) Favoriten är ett enkelt val, X-Men 3. (Hoppats att Mr Sinister eller Apocolipse är med)
Såg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan.
↗ till inläggetSåg klart Saw II för en timme sen och tyckte ettan var bättre, det här blev för mycket. Det var ungefär samma sak fast under samma omständigheter och samma mystiska slut. Den var dock inte dålig, men inte lika bra som ettan.
Jag håller med dig att det blev kanske lite för mycket ibland.