💬
Logga in
Fuska.se

Paladin,hunter Eller Warrior

67 svar · startad

↗ till inlägget

En pally på 50 kan ta en warrior på 60.

Själv tycker jag att pally är bra dem tar en warrior lätt, iaf hunter är über bra.

Jupp, hunters har lätt för sig och ta mobs som är typ. 4 gånger högre lv än sig själv och det är inte lika lätt för Warriors. Hunters har sin mount och står i sitt hörn och rangar och attackerar mobsen en sig så är det bara consvuvve shot.

3 May 2006

jag tkr paladin eller hunter, gillar hunter för att de kan ha djur, men min kompis har en paladin å de e kul å köra på ;)

4 May 2006
↗ till inlägget

jag undrar vem ni tycker är bäst och skriv varför

OBS: att man är det rasen är inget argument

Jag tycker personligen paladin för att dom välldigt bra på närstrid (inte lika bra som warrior) men dom kan hela sig själv och har en spell så alla i ens party får mer armor

Men Hunter är bra för att han kan ha husdjur och kan ha en gevär

Men jag tycker att ett party med tex 1 Hunter och 1 Paladin skulle vara ultimata Duon.

Tänk Pala och Hunter och Hunterns pet på lv 20 och så attackerar Paladin och Pet och Hunter skuter med gevär och om Hunter får lite liv för han attackerar monstret helar Paladin honom.

Det tror jag skulle vara ultimata duon

Tyvärr vet jag inget om warrior pga jag började spela idag 20/02/06

Läs om det fetmakerade lite sådär slarvigt så kunde det låta kul. Den som först fixar en spindel med bazooka vinner, LÄTT

Senast ändrad:

7 May 2006

Hunters är typ Fuskiga :/

↗ till inlägget

Lol?är det mindre fuskigt med immune sköldar för palas?

immune sköldarna tycker jag är till för t.ex. Dör alla i gruppen på instance. På med skölden och ressa alla :D

9 May 2006
↗ till inlägget

Palas är också jobbiga, men hunters är värst -.-"

↗ till inlägget

min kompis tycker nog att paladins är värst, han har en lvl 60 horde och han spelade arathi basin och han och 3 andra lvl 60s gick till en flagga men där stod en paladin som wipe dom helt ensam, hordes var desutom beta veteraner.

10 May 2006

Paladin är klart bäst. Dom har mail armor från början, kan hela sig och får gratis mount i 40. :)

Och Rogues kan inte va ute sent på kvällen :P

Har varit hunter och warrior. Och av dom är warrior roligast.

22 Mar 2007
↗ till inlägget

paladins kan bara hela sig och förbättra sigsjälv........warrior kan bara slå samma sak hela tiden <_< ......så om du vill ha roligt när du spelar så rekomenderar jag hunter.men de bästemer du själv :)

Vad menar du??

Jag healar mitt party hela tiden och kan fixa olika bonusar till alla!!!!

:rambo: Tror Hunter keitha (felstavat tror jag) mot paladin och warrior

Hunter tar iallafall warrior innan warriorn fått intercept. Men efter det så får dem rena nöten!

paladin suger i hög lvl har en 51 pala det suger så jag gjorde en warrior som e 30 nu

Trådstartare #57

hmmm, jag har alla dom och i denna årdning är dom roligast:

1. Warrior

2. Palladin

3. Hunter

i BG är nog ordningen tvärt om alltså:

1. Hunter

2. Paladin

3. Warrior

för att hunters kan ta villken class som helst bara dom kan sjuta från 41 yards bort och har mycket agility, jag som är en lv 53 hunter (tränar alldrig kör min warrior) tog en lv 59 warrior i AV, visst hadde han 99/100 HP kvar (typ 100 skada hadde han fått bara) fast jag tog honom, (lyckades med en aimed shot critt på 2k och sedan en arcane shot critt på 900 sedan så kom en annan warrior, horden hadde bara typ 1/10 av livet kvar då)

Sj rekommenderar jag mage, även om jag själv e hunter. Magen gör skitmkt dmg, och många i outland behöver oftast en mage i sitt party när de ska gå in i instance lr raid (Efter priest då ;)

Hunter är ganska kul med, men man tröttnar efter ett tag med att köpa mat åt pet'en. Men Hunter är absolut inget dåligt val heller!

23 Mar 2007

En BM hunter i PvP det är grejor det :)

Paladiner är en onödig klass. Det är hunter med, fast kul om man är djurvän.

Warrior är viktigt men är bara dugliga till tank.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in