Är det någon som tittar på något eller alla dessa program där sjuk humor bara är första namnet?
Jackass, Viva La Bam, Dirty Sanchez Och Wildboyz
Jag kollar på Jackass och Viva la Bam ibland.
Jag kollar på alla och mitt favorit är nog Viva La Bam.
Jag gillar inte Viva la Bam så mycket eftersom det är så scriptat. Jag gillar Jackass mycket bättre och Dirty Sanchez är störtskönt!
Såklart tittar jag också på alla. Men Viva La Bam är lätt bäst. =)
Flyttar till musik/media...
¿»Viva la Bam«?
Kollar på Jackass och viva la bam för dem är den 'nda br.a
kollar på Jackasss och viva la bam ofta men dirty sanches sällan...
Jag kollar ibland på Jackass.
Det går på MTV och den kanalen har jag tyvärr inte på teven. =(
Men jag har ju sätt Jackassfilmen och den är väldigt bra och rolig. =)
Jag kollar mest på jackass och Viva La Bam
Jackass e så himla rolit :)
På viva la bam tar de bara sönder bilar booring :zzz:
Vilken kanal osv är jackass på?
Jag har hört att det ska komma en till Jackass film med hela gänget. Den ser jag iallafall fram emot för den första filmen var väldigt rolig.
Tittar på de flesta av dom, förutom Dirty Sanchez där dom gör sjukt äckliga saker.
↗ till inläggetJackass e så himla rolit :)
inte bara, dom retar don vito! ^^
↗ till inläggetJackass e så himla rolit :)
Don Vito är så rolig när han pratar och man inte hör vad han säger så man skrattar nästan ihjäl sig.
Kollar på Jackass, Viva La bam och Dirty Sanchez.. Har aldrig riktigt gillat Wild Boys..
Jag kollar också på CKY filmerna som Bam och hans gäng har spelat in, dom är också väldigt bra :).
↗ till inläggetÄr lite smått jobbigt när de kör det i varenda avsnitt hela tiden. Jackass är bättreJackass e så himla rolit :)
Jackass är ju en klassiker. Wildboyz är ochså väldigt roligt för de håller på och gör idiotsaker med djur och det skiljer sig ju från de andra programmen.