Haj!
Jag har klarat sista story uppdraget på GTa Sa(end of the line) men hur gör jag för att få fler uppdrag? För när jag kollar på stats så har jag bara klarat 68 % av spelet :S hur ska man göra för att få mer uppdrag?
Haj!
Jag har klarat sista story uppdraget på GTa Sa(end of the line) men hur gör jag för att få fler uppdrag? För när jag kollar på stats så har jag bara klarat 68 % av spelet :S hur ska man göra för att få mer uppdrag?
men om man inte har klarat så myket av gta san andreas kan man då få något fusk så man kan ha 2-player? man borde kunna få 2-player ju <_< men kan ni hitta något så man kan köra 2-player på san andreas?
Man behöver inte fusk för att köra 2-player!
Ladda bara ner multi theft auto, finns antagligen på gamershell.com eller download.com.
vill du köra fler uppdrag så kan du ju göra polis uppdragen och inbrott och allt vad det finns. de finns ju jätte mkt:P
Du kan ju leta efter alla hästskor och sjösnäckor och spraya graffiti.
Han menar nog uppdrag som tex. Big smoke ger.
Han har redan klarat sista, så för att få 100% måste du samla alla snäckor, göra alla vigilante-uppdrag etc.
Jag har hittat en jätte bra hemsida som visar exakt var alla de grejerna ligger. Det finns jätte bra kartor och det finns också bilder från spelet som visar exakt var. Här är sidan: http://hem.bredband.net/708145/
asså man kan hitta uppdrag för två player men dom uppdragen är bara typ skjut ner 10 motorcyklister, inga riktiga uppdrag :wacko:
DEt finns typ free rome (damp-stavning) aound ls
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in