Hoppa till innehåll

Nyinspelningar Av Skräckfilmer

Dretskit

Vad tycker du om nyinspelningar?  

15 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag tycker att vissa nyinspelningar av skräckfilmer är bra som t.ex. nyinspelningen av Motorsågsmasskerna från 2003 men så finns det ju väldigt dåliga som t.ex. nyinspelningen av Psycho som inte var så värst bra utan bara en tagning scen för scen fast denna gången i färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmmm.....

Brukar inte gillar skräckfilmer men den var riktigt bra...

Ska nog kolla på dem andra of the Dead filmerna oxå...

Den första filmen Night Of The Living Dead från 1968 är väldigt bra fast att den är svartvit men det finns även en nyinspelning av den från 1990 och den är i färg. Day Of The Dead från 1985 är ochså bra fast den bästa i serien är Dawn Of The Dead från 1978 enligt mig. Det kommer att komma en nyinspelning an Day Of The Dead inom en snar framtid. Den nyaste av dem, Land Of The Dead som kom ut i år har jag inte sett än man jag har hört att den är väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...