💬
Logga in
Fuska.se

jävel (kackat min ip)

19 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

nån jävel har hacket min ip verkar det som ni skulle sett jag hade ungefär 72 st sidor uppe sammanlagt med engång det börgade me msn min blev hel galen. vet ni vad som är fel???

Nivå 1 · Novis

ingen aning, det har hänt för mig med, men jag tryckte bara ner alla, så vart det lugnt, återkommer det sen eller?

"Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv."

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

nej nu har det slutat men tack för tippset...

Nivå 5 · Fuskare

Tryckte du på en länk där det stod Pivpiv?

Fattar inte är det en person, virus eller en Bot so hackade? Eller vad då?

Nivå 4 · Lärling

En hackare är en pesorn och mr.best det kan vara den senaste farligaste viruset W32.Novarg.A@mm

Nivå 3 · Lärling

Ja, det är nog det senaste viruset. Som tur var har inte jag blivit smittad :P Och jag har inget anti-virus program :P

Men hade "msblaster" på datan och det får nästan alla som har XP direkt när man kopplar upp sig på nätet. Men lätt att ta bort. Om ni har detta fråga mig eller kontakta Microsoft omgående! ;)

Nivå 4 · Lärling

Jag hade också blaster men fik bort det :D

Jäpp, lite irriterande..

"Vi har blablablablablablablabla. Spara allt annars kommer det förloras. Blablabla! Systemet startas om genom blablabla!" Eller hur?

Nivå 5 · Fuskare

Min kompis pappa programmerade ett Blaster-borttagnings prog som tog bort Blaster på några minuter.

Nivå 4 · Lärling

YoTo:

Jaaaa det var "rätt" iriterande tills man kom på hur man kunde ta dort den dära tids saken.

Min kompis pappa programmerade ett Blaster-borttagnings prog som tog bort Blaster på några minuter.

Finns annars att hämta på Microsoft.com.

Nivå 5 · Fuskare

Jo, men hans prog körde inte igenom alla filer utan hittade Blaster viruset direkt.

Okej, men lättare sätt är att kasta viruset. Gå in på Processer på "CTRL+ALT+DELETE" sen leta upp msblast och släng det. Annars in på sök. Sen ta fram filer och mappar. Sen sök på "msblast" sen släng allt som finns där.

Nivå 5 · Fuskare

Har hört att Blaster lägger sig på filen "teekids.exe" och på massa andra viktiga filer och det är inte smart att ta bort nån av filerna.

29 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

jag har aldrig haft nått virus, *stolt*, men däremot har jag pajat kussens 1 gång.. :P

"På min tid hade vi inte virtual reality. Om en enögd barbarisk krigare jagade dig med en yxa var du tvungen att hoppas att du kunde springa ifrån honom."

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

a mitt panda hittade ingetvirus. synnd att jag tog bort zonealarm när jag skaffade min roter..

30 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling

du har inte blivit hackad iaf

Nivå 4 · Lärling

jag har haft ett virus och dt var LOCK och det var skit drygt så vi fick formatera om hårdisken

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in