Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det är ett bra sätt med lite admins och massa moderatorer eftersom när man är admin i början så fixar man allting som ska fixas nån mer behöver det ju inte bli eftersom allt är ju redan fixat så Men mer moderatorer behövs tycker jag :angry: så det inte blir lika mycket spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Mindre spam blir det om allt spam anmäls ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 det har du rätt i men jag tycker ändå mer moderatorer behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Moderatorerna behöver kolla folks signaturer mer. Har sett ett flertal med för många rader i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 @Salzalada, anmäl ;)? Hur som helst tycker jag själv det är tillräckligt många moderatorer, varav ett par är halvt inaktiva, men är ändå inne på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag tycker att det inte behövs mer Moderatorer. Dom gör ett bra jobb och jag tycker allt är som det ska pâ forum.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 men om det hade kommit 1000 nya medlemmar till då skulle ni inte behöva en moderator till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 @Ragnarök, då anmäler man ju inlägget. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Själv tycker jag att vi nästan har för många moderatorer... :) Får duga som det är, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Varför? Desto mer moderatorer desto fortare försvinner olagligheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 EXAKT desto mindre spam desto mer moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Att finna moderatorer är inte som att plocka äpplen, Master. ;) Admin utsätter väl någon person här på sidan som en liten mini mod om det skulle bli krisigt bland forumen och så. NesseN har ju varit Moderator förut under ett tag. ^^ Så som Admin säger, anmäl mer och mindre spam kommer. Jag ser heller inte så mycket spam på forumen heller. Eller kan ni? Kvalitet före kvantitet. Sry men störde mig lite på ett ord där ;> // Ragnarök Redigerat 23 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.