💬
Logga in
Fuska.se

Hur Är Din Klass?

100 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men i vår klass finns det 2 huvudteman:

Humor & musik, används hela tiden

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #82

Jaha, då är det ju annorlunda. Min förra klass var ganska tråkig förutom killarna för vi var helt sjuka.

26 Apr 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Min är en blandning av skön och konstig. Men det är också bara killar.

Nivå 3 · Lärling

Min klass nu är pratig och mysig (klass 4-6, 10 elever) Vi jobbar lite på lektionen, sitter på terassen och snackar lite och kollar ut över Palma samtidigt som vi jobbar.

Tog skön, vi blandar en komisk/ambitiös så därför är det roligt att gå till skolan, iaf för mig.

Senast ändrad:

29 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

Konstig... :huh:

Beskriver helt klart klassen i ett ord, tråkigt nog splittras vi ju efter sommaren <_<

Nivå 1 · Novis

enligt våra lärare e vid den dujtigaste klassen :student: Men har även världsrekordet i att prata. :P

30 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare

för j*vla konstig. Vi har en kille i klassen som inte är längre än en första klass elev...

1 May 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag gillar folk i andra klassen bättre än de i min klass och speciellt killarna är schystare.

Tja, här är det motsatsen. Vi går ju i Hp1a, den andra Hp-klassen, det så kallade Hp1b innehåller bara en massa fjortisar. Sedan så ska vi ju gå ihop i 2:an... och alla börjar ju redan protestera...
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

enligt våra lärare e vid den dujtigaste klassen :student: Men har även världsrekordet i att prata. :P

vad är dujtigaste ?

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #90
↗ till inlägget

Jag gillar folk i andra klassen bättre än de i min klass och speciellt killarna är schystare.

Undrar varför era klasser går ihop? Det gjorde ju inte våra två
2 May 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

för j*vla konstig. Vi har en kille i klassen som inte är längre än en första klass elev...

Så din klass är överdrivet konstig bara för att en i klassen inte är lång utan snarare tvärtom?

>_>

4 May 2006
Nivå 3 · Lärling

Lagom pratig alltså så att dom flesta inte kan jobba och mkt av allt jävelskap vår klass gör står me and my best friend för.

6 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

Bombad...

7 May 2006
Nivå 3 · Lärling

Konstig, vi har 3 killar som e helt puckade. De springer runt på lektionerna och skriker och gör aldrig nåt arbete, sen frågar de mig om hjälp bara för jag är en av de smartaste i klassen (inte för att skryta). Och typ alla tjejerna går runt och är med varann i grupper av tre eller två, och så byter dom kompisar typ hela tiden. Helt sjukt, och resten av killarna är ju lugna och snälla. Förutom två då som tror att dom kan typ allt fast dom inte vet mycket alls (speciellt en av dom). Och dom är typ alla n00bs, dock två spelar wow och en CS:S men dom suger allihop jämfört med andra personer.

EDIT: det lämnar bara 3 killar som e schyssta då.... lol

Senast ändrad:

13 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Min klass är så jobbig att man får huvudvärk varje vecka.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #96
↗ till inlägget

Min klass är så jobbig att man får huvudvärk varje vecka.

Sån klass skulle man inte vilja ha

En ambitiös klass... har haft pratiga klasser annars innan.

14 May 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

Konstig :lol:

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

helt fuckt up dom cooola skolkar alltid

25 May 2006

konstig! en kille i klassen försöker hitta hochy namn som passar på personen som han ska hitta på något om... jag hatara han och han hatar mig så han har get mig namnet damprose eller vad det nu var

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in