Men i vår klass finns det 2 huvudteman:
Humor & musik, används hela tiden
Men i vår klass finns det 2 huvudteman:
Humor & musik, används hela tiden
Jaha, då är det ju annorlunda. Min förra klass var ganska tråkig förutom killarna för vi var helt sjuka.
Min är en blandning av skön och konstig. Men det är också bara killar.
Min klass nu är pratig och mysig (klass 4-6, 10 elever) Vi jobbar lite på lektionen, sitter på terassen och snackar lite och kollar ut över Palma samtidigt som vi jobbar.
Tog skön, vi blandar en komisk/ambitiös så därför är det roligt att gå till skolan, iaf för mig.
Konstig... :huh:
Beskriver helt klart klassen i ett ord, tråkigt nog splittras vi ju efter sommaren <_<
enligt våra lärare e vid den dujtigaste klassen :student: Men har även världsrekordet i att prata. :P
för j*vla konstig. Vi har en kille i klassen som inte är längre än en första klass elev...
↗ till inläggetTja, här är det motsatsen. Vi går ju i Hp1a, den andra Hp-klassen, det så kallade Hp1b innehåller bara en massa fjortisar. Sedan så ska vi ju gå ihop i 2:an... och alla börjar ju redan protestera...Jag gillar folk i andra klassen bättre än de i min klass och speciellt killarna är schystare.
↗ till inläggetenligt våra lärare e vid den dujtigaste klassen :student: Men har även världsrekordet i att prata. :P
vad är dujtigaste ?
↗ till inläggetUndrar varför era klasser går ihop? Det gjorde ju inte våra tvåJag gillar folk i andra klassen bättre än de i min klass och speciellt killarna är schystare.
↗ till inläggetför j*vla konstig. Vi har en kille i klassen som inte är längre än en första klass elev...
Så din klass är överdrivet konstig bara för att en i klassen inte är lång utan snarare tvärtom?
>_>
Lagom pratig alltså så att dom flesta inte kan jobba och mkt av allt jävelskap vår klass gör står me and my best friend för.
Bombad...
Konstig, vi har 3 killar som e helt puckade. De springer runt på lektionerna och skriker och gör aldrig nåt arbete, sen frågar de mig om hjälp bara för jag är en av de smartaste i klassen (inte för att skryta). Och typ alla tjejerna går runt och är med varann i grupper av tre eller två, och så byter dom kompisar typ hela tiden. Helt sjukt, och resten av killarna är ju lugna och snälla. Förutom två då som tror att dom kan typ allt fast dom inte vet mycket alls (speciellt en av dom). Och dom är typ alla n00bs, dock två spelar wow och en CS:S men dom suger allihop jämfört med andra personer.
EDIT: det lämnar bara 3 killar som e schyssta då.... lol
Min klass är så jobbig att man får huvudvärk varje vecka.
↗ till inläggetSån klass skulle man inte vilja haMin klass är så jobbig att man får huvudvärk varje vecka.
En ambitiös klass... har haft pratiga klasser annars innan.
Konstig :lol:
helt fuckt up dom cooola skolkar alltid
konstig! en kille i klassen försöker hitta hochy namn som passar på personen som han ska hitta på något om... jag hatara han och han hatar mig så han har get mig namnet damprose eller vad det nu var
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in