Jag gillar Halloween och Exorcisten serien är bäst fast jag tycker att alla andra har något bra att erbjuda ochså.
Bästa Skräckserien?
Hellraiser e klart bäst!
ser typ aldrig på skräck filmer men min favvo serie e of the Dead serien
motorsågsmasakern såg jag när jag va 8 år >_> den var läskig då nu är jag 10 år
Har inte sett någon av dom men Motorsågsmassakern
Terror På Elm Street är ju den roligaste av alla serierna för Freddy Kreuger skämtar ju med sina offer innan han dödar dem.
exorcisten är grym, den håller i sig än... :D
Herregud! Vart är Scary Movie :o?
Röstade på Terror på Elm Street
↗ till inläggetHerregud! Vart är Scary Movie :o?
Scary Movie är ju mer komedi än skräck fast jag skulle ju ha kunnat ta med det för filmerna är ju bra.
living dead så klart även om de inte är särskilt läskiga
Living Dead serien är inte skrämmande men den är bra.
↗ till inläggetJo, men jag skämtade lite där ;). Lite skräck är det ju egentligen eftersom de har gjort parodier på skräckfilmer.Herregud! Vart är Scary Movie :o?
Jag gillar både halloween & fredagen den 13:e ;) men min röst hamnade på halloween!
Vd är de för folk på fuska? hur f*n kan Exorcisten leda näst efter annan??? ser ni aldrig skräck? den suger ju mot fredagen den 13:e, halloween, terror på elm street & den Onda dockan!
Det ska komma en Scary Movie 4 snart. Jag har sett trailern på den och Dr Phil och Shaquille O'Neal är med i den.
Terror På Elm Street är ju lungt bäst av dom där filmerna. Komisk och klassisk.
Kollar aldrig på skräck(röstade blankt)
Många av dem där är härliga :D Jag gillar Terror, Halloween, massakern, fredag 13 och living dead.
Exorcisten har jag aldrig gillat, inte ens otäck.
Scream var den första skräckfilmen jag såg men jag gillar Fredagen den 13:e och Halloween mer och min röst hamnade på Fredagen den 13:e.
Motorsågsmassakern!
Valde Exorsisten ( Stavning! )