Asså choklad är inte barnsligt om nån tror det
Varm Favoritdryck?
↗ till inläggetAsså choklad är inte barnsligt om nån tror det
Ingen har påstått det?
Han sa bara att det är vanligare att yngre föredrar varm choklad före kaffe/te.
Själv älskade jag också varm choklad när jag var liten, nu är det bara svart kaffe som gäller, fjolliga kombinationer dricks bara i undantagsfall.
↗ till inläggetNär du säger fjolliga kombinationer, menar du då t.ex 1 dl kaffe med 4 dl mjölk (stod på mjölkpaketet).Asså choklad är inte barnsligt om nån tror det
Varm chocklad, speciellt under vintern!
↗ till inläggetAsså choklad är inte barnsligt om nån tror det
Caffe Latte & annat jox med mjölk, grädde & gud vet vad.
Kaffe ska drickas svart!
Sluta bråka om kaffe. Du är ju 27 år.
Jag gillar inte någon varmdryck.
Kalldryck ska det vara.
Jag nästan alla i omrösten är goda. :P
varm choklad så klart när man sitter på en fjälltopp och har "åkt" skoter eller vart i backen och åkt bräda
↗ till inläggetSluta bråka om kaffe. Du är ju 27 år.
Förlåt Ledaren!
Jag ska inte tycka illa om kaffedrinkar som gjorts för folk som bränner sig på vanligt kaffe, slå mig inte. =(
Seriöst måste man få ha en åsikt, jag tycker att det är fjolligt med floder av mjölk, grädde & annat jox i kaffet & föredrar mitt kaffe svart, tycker du inte om svart kaffe är det upp till dig, det är inte mitt problem, men jag står fast vid min åsikt.
Sedan vill jag bara fråga:
Hur i h*lvete bråkade jag?
Min röst hamnade på Varm Choklad :)
Cafe Latté -_-
Jag kanske tog ilite när jag sa att du bråkade. Jag respekterar din åsikt. No hard feelings :D
Tycker att cappucino är den bästa varma drycken.
Varm choklad <3
varm chocklad får det vällan bli dårå, fast jag tycker det är godast när man gör det själv
Varm choklad :) det är jätte gott :D
Te
Jag tycker kaffe smakar lite skumt, när det är svart. Men mjölk i gör det bara ännu skummare. Däremot har jag inte testat skummjölk och sådant, men cappucino och dyl, luktar ganska gott, måste jag erkänna.
Kaffe smakar bara något varmt typ, det smakar inget typ :huh: