om ni var en pokemon vilken skulle ni vara!vilken lv.! och vilka attacker!jag skulle vara en shiny metagross lv.100 attacker:meteor smach, hyper beam, ertquhake, sludge bomb!haha :lol: :lol:
Om Ni Va En Pokemon!
↗ till inläggethaha vad mennar du ok jag vill nog vara rayquaza i lv.100 atack:hyperbeam fireblast erquake flyom ni var en pokemon vilken skulle ni vara!vilken lv.! och vilka attacker!jag skulle vara en shiny metagross lv.100 attacker:meteor smach, hyper beam, ertquhake, sludge bomb!haha :lol: :lol:
jag skulle vara snorlax och kunde slappa hela tiden rest skulle va enda attacken
hahaha ligga och slappa kul pokemon
Kanske en Furret ^^ Då skulle vara jätte snabb! Mew kanske också, då skulle man kunna sväva fram.
Jag skulle vilja vara mew och sväva överallt med attackerna PSYCHIC,HYPER BEAM,ERUPTION,OVERHEAT
Jag skulle helst vara en Totodile.Level spelar ingen roll.Surf skulle vara min enda attack,och så skulle jag simma i vatten hela dagarna och sola då & då.Skulle nog simma omkring i ett badhus om någon som jobbar där skulle tillåta det.
Surf också så skulle jag kunna slappa i vattnet också...
Jag skulle vara en snorlax med två attacker: Rest och FLY! Då skulle jag sväva omkring och sova i luften :P
jag skulle slappa, ha kul och STRIDA hela dagarna. eller så kunde jag vara en elak Flygon som sprider sandstormar och jordbävningar i städerna...hehe... :evil:
jag blev medlem med det här inlägget!!! :kung:
Ditto =)
Ampharos i Lv 83 med attackerna: Thunderbolt, Fire Punch, Brick Break och Reflect.
varför just 83???
jag undrar också! :lol:
ELLER så kanske man skulle kunna vara en Kingdra :P
jag skulle aldrig vara fulface (kingdra)! inte för att vara elak men han är ful! :ph34r:
Ful? Kingdra är inte ful! Aja alla tycker olika
Tyranitar_pupitar och Pokekung: För att det är en lagom Lv, tycker jag. Inte för låg eller för hög.
Jag skulle vara en Mudkip. tre anledningar:
1. Mudkip är söt
2. Använda surf och surfa på vattnet.
3. Många tycker om Mudkip.
hahah skule vara en shiny Snorlax ( jag är typ som han nu bara lite mindre ) lv 100 atcker skulle vara
ice beam
fire blast
solar beam
earth quake