💬
Logga in
Fuska.se

Om Ni Va En Pokemon!

32 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

om ni var en pokemon vilken skulle ni vara!vilken lv.! och vilka attacker!jag skulle vara en shiny metagross lv.100 attacker:meteor smach, hyper beam, ertquhake, sludge bomb!haha :lol: :lol:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

om ni var en pokemon vilken skulle ni vara!vilken lv.! och vilka attacker!jag skulle vara en shiny metagross lv.100 attacker:meteor smach, hyper beam, ertquhake, sludge bomb!haha :lol: :lol:

haha vad mennar du ok jag vill nog vara rayquaza i lv.100 atack:hyperbeam fireblast erquake fly

jag skulle vara snorlax och kunde slappa hela tiden rest skulle va enda attacken

Nivå 1 · Novis

hahaha ligga och slappa kul pokemon

Nivå 3 · Lärling

Kanske en Furret ^^ Då skulle vara jätte snabb! Mew kanske också, då skulle man kunna sväva fram.

Nivå 2 · Novis

Jag skulle vilja vara mew och sväva överallt med attackerna PSYCHIC,HYPER BEAM,ERUPTION,OVERHEAT

Jag skulle helst vara en Totodile.Level spelar ingen roll.Surf skulle vara min enda attack,och så skulle jag simma i vatten hela dagarna och sola då & då.Skulle nog simma omkring i ett badhus om någon som jobbar där skulle tillåta det.

Surf också så skulle jag kunna slappa i vattnet också...

Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle vara en snorlax med två attacker: Rest och FLY! Då skulle jag sväva omkring och sova i luften :P

Nivå 4 · Lärling

jag skulle slappa, ha kul och STRIDA hela dagarna. eller så kunde jag vara en elak Flygon som sprider sandstormar och jordbävningar i städerna...hehe... :evil:

jag blev medlem med det här inlägget!!! :kung:

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Ditto =)

25 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare

Ampharos i Lv 83 med attackerna: Thunderbolt, Fire Punch, Brick Break och Reflect.

varför just 83???

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

jag undrar också! :lol:

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

ELLER så kanske man skulle kunna vara en Kingdra :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

jag skulle aldrig vara fulface (kingdra)! inte för att vara elak men han är ful! :ph34r:

Nivå 3 · Lärling

Ful? Kingdra är inte ful! Aja alla tycker olika

Nivå 5 · Fuskare

Tyranitar_pupitar och Pokekung: För att det är en lagom Lv, tycker jag. Inte för låg eller för hög.

Nivå 7 · Fuskare

Jag skulle vara en Mudkip. tre anledningar:

1. Mudkip är söt

2. Använda surf och surfa på vattnet.

3. Många tycker om Mudkip.

hahah skule vara en shiny Snorlax ( jag är typ som han nu bara lite mindre ) lv 100 atcker skulle vara

ice beam

fire blast

solar beam

earth quake

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in