Hoppa till innehåll

Angående "Skissa o Rita"

Barteppi

Rekommendera inlägg

Tjena tjena. Jag funderar lite över spelet som ni hostar, "Skissa o Rita".

Finns det någon typ av admin till det? Det är så många som bara är inne och förstör för alla andra som vill spela. Finns i princip alltid någon som är inne på "kanalen" och förstör.

Finns det någon admin funktion så är jag mer än frivillig då jag spelar det ganska mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det heter Skissa och Gissa..

Det är en grupp som ska rita och gissa.. En får ett ord som bara den personen ser och sedan ska han rita det.. De andra ska sen gissa vad det är för nåt genom att skriva i en meddelande spalt och skicka iväg det meddelandet, man får poäng om man gissar rätt.. Sen vinner den som har mest poäng. Ganska kul.

När man ritar så är det ungefär som paint till exempel..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om man föstör är det ju bara att gå till nåt annat rum och om man blir fler och fler kommer det ju ändå till slut ett nytt rum så det är väl inte så farligt! Annars kan du ju också tänka på sidans titel, Fuska.se! :lol:

jo d é klart att spelet finns ju faktiskt på "fuska.se" ... men vafæn.. man vill ju lira för att d är kul. jag förstår bara inte det roliga i att sitta ø skriva över MSN typ och fuska i det, vad är vitsen med d? det enda man vinner är omgången och att alla i den kanalen tycker illa om en. jag tror dock på admin grejjen, måste bara finnas en sån alltså. :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...