Jag undrar om det är bra och värt att köpa för en kompis till mig funderar på att köpa det.
Gta: Liberty City Stories
Om du ska ha ett gta till PSP så har du väll inget annat val. Men jag har hört att det ska vara på ett ungefär som GTA 3 så att då är det väll helt Ok.
Jag Tror Inte Det E Så Bra För Man Kan Ju Inte Köra BMX o Grejjer I Snön Men Det E Säkert Som Gta. San Andreas Bara Anorlunda xD:D
Om det är som GTA 3 så är det nog bra.
Jepp. Man är ju i samma stad. Och så är det ju liknande grafik.
↗ till inläggetJepp. Man är ju i samma stad. Och så är det ju liknande grafik.
Okej. Det ska jag berätta för honom.
Gör du det.
japp det är samma som gta 3 typ . dom har ändrat lite bara . där dom bygde på andra ön då är nu uppbygt o ist för tunnel mellan första och andra ön så är det nu båt färd :P
Så det är i princip det ända dom har ändrat?
Det var ju inte en så värst stor förändring.
Men det verkar roligare än att köra bil i tunneln äver till andra ön. :lol:
gta 3 e ju sämst :P
Nää, det är ju GTA 1 för tusan!
haha . aa du kan ju fortfarande åka tunnel på tredje ön :P
men på mitt gta lcs har ja klarat story linen och alla valigate misson o så men de är bara 50 % . ja vet i fasen va ja ska göra mer
↗ till inläggethaha . aa du kan ju fortfarande åka tunnel på tredje ön :P
men på mitt gta lcs har ja klarat story linen och alla valigate misson o så men de är bara 50 % . ja vet i fasen va ja ska göra mer
Brandkårsuppdrag, ambulansuppdrag och taxiuppdrag kanske?
↗ till inläggetMen det verkar roligare än att köra bil i tunneln äver till andra ön. :lol:
nee!! båt äger ju! :cool:
↗ till inläggetJag Tror Inte Det E Så Bra För Man Kan Ju Inte Köra BMX o Grejjer I Snön Men Det E Säkert Som Gta. San Andreas Bara Anorlunda xD:D
Köra bmx? Så om man inte kan cykla på en BMX är det dåligt? Och grejer I snön? Och nej, det är inte som San Andreas. Mycket mindre funktioner, btw, lär dig skriva så man förstår. :unsure:
Taxi uppdragen måste vara det tråkigaste som finns!
På vc är dom rätt roliga.
Ja.
tyvvär bara då.
På SA tex.
känar man typ bara 15 $