Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 När jag skrev Ka-zaa på ett inlägg fast rättstavat så stog det < se §1.4 > istället fast det var väl inte reklam?? Asså regeln:"Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam)" Mitt inlägg var: Om du har Ka-zaa så kan du söka där??? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ja men det är reklam för ett känt nerladdnings-program som man tydligen inte får göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 men vafan får man inte ens skriva internet explorer elelr det är ju lika mycket nerladdning det.. jag menar bara att lägga upp en ex zip fil så kan man ladda ner den med en gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning Tråd låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg