💬
Logga in
Fuska.se

Roligast Att Spela På Gympan?

41 svar · startad

Fotboll fast vi spelar aldrig det :( :meddum:

7 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

handboll lätt men vi har bara kört det en gång jag gjorde ända målet :)

Senast ändrad:

på min gympa har vi kört handboll ändast 2 gånger på 2 år. basket är också kul eftersom jag är bra på det, behöver bara få ett pass en bit ifrån deras korg så kan jag skjuta i den

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Lätt Fotboll!

Nivå 6 · Fuskare

Tja... Jag valde basket. Jag är kort, har dåliga skott, inte så värst snabb, men folk verkar inte kunna ta bollen från mig. Jag gör nästan aldrig mål, men vad f*n. Jag spelar fram bollen, sedan passar den till en bättre "skottspelare". Jag är ganska bra på att få fram bollen, i korta drag.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Jag kan förstå varför typ inga har valt volleyboll för det är ju ganska tråkigt. Det enda roliga är om man får värsta grymma upplägget och lägger in en smash.

Nivå 6 · Fuskare

Det är det vackraste i världen. ;)

Nivå 5 · Fuskare

Fotboll

10 Mar 2006

Innebandy och Handboll!!

Röstade på Innebandy

Nivå 3 · Lärling

Innebandy,typ den enda sport jag är riktigt bra på.Gör minst 2 mål varje gång och så har jag spelat det i ett år i en klubb,så jag bara älskar det <3 :P

14 Mar 2006

1.innebandy

2.handboll

Nivå 4 · Lärling

jag röstade på handboll :D

Nivå 2 · Novis

fottboll e ganska kul o man får inte så mycke stryk

16 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Killerball. För er som inte vet så är det en boll man ska kasta på varandra och "bränna" dom.

Nivå 6 · Fuskare

Vi har inga bra fotbollsmål och ingen bra gympalärare när vi har fotboll så det är anledningen till varför jag inte röstade på fotboll och istället tog annat som t.e.x:

kryssakungen

17 Mar 2006

spökboll är också kul

Nivå 2 · Novis

Basket, sen innebandy :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

Fotboll

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Ush, gillar inget av altenativen. Racketsporter är enligt mig lätt roligast.

20 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Innebandy; bara man är förvarnad så man slipper använda skolans skitklubbor när man kan ha en äkta proffsklubba

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in