💬
Logga in
Fuska.se

Medal of honor eller tony hawk's Undergound

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

vilken av dom ska jag köpa :new_ukliam2:

Tony Hawk´s Underground! :D

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

okej någon annan???????????????????????????

30 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

Lätt Tony Hawk´s Underground det är ballasrt :P

Nivå 3 · Lärling

Beror på om du menar Medal Of Honor: Rising Sun, då är det lugnt bäst. Man kan ju liksom inte skjuta några japaner på tony hawks underground hehe.. men det är bra p åsitt sätt men MoH: R S klår det lätt...

1 Feb 2004
Nivå 1 · Novis

Tony Hawk's Underground....det äger har klarat det 10 ggr varav 3 på normal o 1 på sick...Sick e nästan omöjligt :D

2 Feb 2004
Nivå 1 · Novis

LÄTT! tony hawks underground, det äger!!!

Nivå 3 · Lärling

Vad är det för roligt att skate? Jo visst jag har ju det men jag tröttnade nästan på en gång. Tycker det är roligare att skjuta från något som hänt i verkligheten.

5 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

Tony Hawk underground är bäst, det finns olika klubber, skate board, du kan spela dig själv, åka bil, gå på fötter, klättra och massor av mer!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

MoH:RS!

6 Feb 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Beror på om du menar Medal Of Honor: Rising Sun, då är det lugnt bäst. Man kan ju liksom inte skjuta några japaner på tony hawks underground hehe.. men det är bra p åsitt sätt men MoH: R S klår det lätt...

Ja de e den jag menar
Nivå 0 · Nykomling

Tony Hawk´s Underground! :D

snälla kan du lr nån hjälpa mej med thu ja kan inte det där när ma ska hjälpa shawn att sno saker lr ja jag blir upptäckt bara :(!
Nivå 4 · Lärling

jag har också undergrund as enkelt att varva, sick=omöjligt=) köp rising sun

15 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte provat båda men jag har THUG som är jätte bra men man trötnar jätte fort

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in