# 21 Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) öh vem är nicklas wikegård? komentator för svt. när det gäller ishockey. brukar vara med i hockeykäll också. har för mig att han har tränat något lag också !BILD PÅ HAN! <{POST_SNAPBACK}> Han tränade "Vilda Väsby" under deras osannolika Elitserievisit 87-88. Han har även tränat Boden i början på 90-talet, Malmö, Chur & senast DIF. Redigerat 2 Mars 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 öh vem är nicklas wikegård? komentator för svt. när det gäller ishockey. brukar vara med i hockeykäll också. har för mig att han har tränat något lag också !BILD PÅ HAN! <{POST_SNAPBACK}> Han tränade "Vilda Väsby" under deras osannolika Elitserievisit 87-88. Han har även tränat Boden i början på 90-talet, Malmö, Chur & senast DIF. <{POST_SNAPBACK}> påläst.. :visslar: B) :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 han är rätt jobbig tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag visste inte om vilka lag han hade tränat innan #21 nämnde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag visste inte om vilka lag han hade tränat innan #21 nämnde det. <{POST_SNAPBACK}> [/quo inte jag heller :o han var inte så lik. hade långt hår när han tränade D.I.F och är nu korthårig..bättre val enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Niklas Wikegård är extremt rolig tycker jag. -"Där kom tacklingen, tack för kaffet." Den var bra. Han äger alla :gitarr: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Niklas Wikegård är extremt rolig tycker jag. -"Där kom tacklingen, tack för kaffet." jepp, han ger det där lilla extra som gör hockey så specielt att se på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Älskar oxå honom ::D Härliga kommentarer i Melodifestivalen.... inte Redigerat 20 Mars 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Stör mig på att han måste säga rightskytt: Kan han inte säga på ren svenska högerskytt Men hans läten är lite roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 någon mer en jag som älskar denna person?? Hans energi och samspel med publiken!! Han ger allt, han borde hyllas! :D !! ÄLSKA Niklas Wikegård !! :D Eh... nej inte direkt. Jag tycker han är tråkig och dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Vad f*n gjorde Wikegård i Melodifestivalen? Det såg enbart patetiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Håller med dig... han skämde ju ut sig, Vem hade gett honom de skämten? ??! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.