💬
Logga in
Fuska.se

Värsting-skola

17 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Min skola var en ganska stor värsting-skola förut. En elev slog till rektorn och min låtsas-kusin, som är över 30 år, hans ärkefiende sköt en lärare med ett hagelbrak. På en gammal vägg på en toalett kan man se flera lager klotter.

29 Jan 2004
Nivå 4 · Lärling
Min skola var en ganska stor värsting-skola förut. En elev slog till rektorn och min låtsas-kusin, som är över 30 år, hans ärkefiende sköt en lärare med ett hagelbrak. På en gammal vägg på en toalett kan man se flera lager klotter.

det liknar ju typ vår skola just nu

Nivå 1 · Novis

vår också... det brukar komma poliser eftersom invandrarna på skolan brukar göra knivhot, slåss och mycket mera

vår också... det brukar komma poliser eftersom invandrarna på skolan brukar göra knivhot, slåss och mycket mera
undrar om du har något imot invandrare???
30 Jan 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

de undrar ja me snake bite.

min skola e en invandar-skola, å i hela 8:an finns itte en enda helsvensk.

min klass e så jobbig, att man itte kan förklara de...=S

Hehe, österholm e ju f*n skönast... jag går fortfarande i västerholm och har redan börjat "träna" inför Österholm om ni förstår vad jag menar med träna :P

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Det finns inte så många invandrare i min skola. Kanske 9-10 stycken.

Nivå 4 · Lärling

Det finns inte så många invandrare i min skola. Kanske 9-10 stycken.

finns inte så många på vår skola heller och de som är det de är oftast från samma familj fast de som är invandrare på vår skola de är schysta tycker jag iaf
Nivå 3 · Lärling

Nä då, cirka 50 % utav skolans elever är invandrare (i min skola). Och börjar bråka det kan jag lugnt säja. Har sett 3 tillfällen där stora slagsmål har ägt rum, alla med utlänningar.

//edit by admin =)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Våran skola är helt normal.Men en gång klotra någon på fönster.Men det händer aldrig något liknande längre.

Nivå 4 · Lärling

Våran skola är helt normal.Men en gång klotra någon på fönster.Men det händer aldrig något liknande längre.

det är ju bra att det finns någon sån skola iaf
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Det borde finnas enskilda invandrarskolor. Inte för att jag har något emot invandrare, men de kan vara riktigt bråkiga.

Nivå 4 · Lärling

Det borde finnas enskilda invandrarskolor. Inte för att jag har något emot invandrare, men de kan vara riktigt bråkiga.

kanske det, men om det skulle vara så, så kanske deras familjer och de tycker att det är diskriminering mot dem då
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Skulle jag inte tro. Det brukar inte bli så.

Nivå 4 · Lärling

Min skola är och hemsk! För några veckor sedan blev det värsta matkriget i matsalen som hamnade i tidningen och min klass är inte mycket att hurra för heller... Det är säkert den värsta skolan i komunen.

Nivå 3 · Lärling

secred: f*n inte ens vår skola är sådan. Är ni dåligt uppfostrade eller? Hehe. Trodde inte någon skola var så konstig :P

31 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
undrar om du har något imot invandrare???
jag har inget emot invandrarna jag vet bara att de är de ända jag har hört göra knivhot
Nivå 7 · Fuskare

Vår skola är lugn förutom när det vankas skolavslutning..hehe. Ett och annat slagsmål är det också ibland. Det är ofta samma problembarn som startar dom med. Han går i min paralellklass(eller hur det stavas) och jag hoppas att han flyttar någon dag.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in