💬
Logga in
Fuska.se

Roligaste Sättet Att Träna På?

31 svar · startad

Japp, vilket är det roligaste sättet att träna enligt er?

Jag tog fotboll eftersom det är min favoritsport som jag har spelat i ungefär 6 år.

Senast ändrad:

jag tog sport för att jag spelar handboll

↗ till inlägget

jag tog sport för att jag spelar handboll

Hur länge har du spelat det och i vilken klubb?

Själv spelar jag fotboll i forsby.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tog cykla för det är typ den enda motionen jag får när jag cyklar till skolan. Fast ibland så går jag på gymmet eller badar med mina kompisar och på sommaren brukar vi spela fotboll och innebandy.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag röstade på alternativet "Cykla". Jag får mest motion av att jag cyklar till skolan och cyklar dit och dit. På fritiden brukar jag cykla lite längre runder som att cykla en runda på 5-10 kilometer. Det är som är det roliga med cykling är att man kan cykla på många olika ställen. Man kan cykla i ett kvarter med mycket backar och svängar och man kan cykla i ett område med långa svängar och man kan cykla i skogen. Jag älskar att cykla och det ger dessutom motion. Jag har en cykel av märket Extreme med sju växlar som jag brukar åka med i mitt kvarter i mellan åt. =)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Var är alternativet gymma?

Flera av dessa är inte heller träning, om du ville skoja misslyckades du.

EDIT:

Saknar dessutom bl.a. följande alternativ:

- Vedhuggning & liknande nyttoarbete

- Lagerarbete

- Övrigt kroppskrävande arbete

- Hemmaträning, t.ex. hantlar, sit-ups, armhävningar

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Jag tog Äta chips framför tv/datorn Såklart för det får man ju så Exremt Mycket Motion av..... Nej men ärligt jag tog sport (spelar fotboll) Cykla och långfärdsskidor är inte heller så tokigt :D

↗ till inlägget

Var är alternativet gymma?

Flera av dessa är inte heller träning, om du ville skoja misslyckades du.

EDIT:

Saknar dessutom bl.a. följande alternativ:

- Vedhuggning & liknande nyttoarbete

- Lagerarbete

- Övrigt kroppskrävande arbete

- Hemmaträning, t.ex. hantlar, sit-ups, armhävningar

Jo jag glömde gymma och allt det du skrev. Därför tog jag annat som ett alternativ också.

Sen tog jag med åka bil, äta chips eftersom några av mina kompisar brukar skämta om att det är "träning".

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sport är bäst går i Innebandy och fotboll.

Annars är jogga ett bra sätt att träna.

Annan... Hade svårt att bestämma mig faktiskt. Men jag uppskattar alla sorters sätt att kunna sporta/träna på.

Gymmar någon gång i veckan, Simma på badplatsen här nedanför mitt hus ett par vändor, Cykla 1,4 mil varje dag runt själva sjön jag brukar bada i, Åka skrillor på den sjön jag badar och cyklar runt, Ta mig en promenad/joggning runt där jag bor. (Ungefär 7 Km.)

Så det varierar faktiskt ^^

1 Mar 2006

sport är nog den roligaste.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tog fotboll!

Joggning ocg innebandy är också roliga, men fotboll är nummer ett...fastän jag inte går i ett lag.

Sport är kul & jag tränar ishockey.

2 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tog Sporter för jag går i Fotboll, Pingis, Friidrott och så tränar jag ibland i källaren i lägenheten :)

Nivå 7 · Fuskare

äta chips framför datorn får den motion jag behöver där :D ....

skämta jag tog cykla

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lätt val, cykla.

Frisk luft, underskön natur & inte alltför ansträngande

Nivå 7 · Fuskare

sport - basket... haha åka bil vilket alternativ ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tog Annat.

Vad är roligare än att slå en homerun på Eye Toy? ;P

4 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tog annat. Jag brukar väl träna på gymmet hemma, ibland använda mig av hantlar. Fast brukar oftast göra Situps och armhävningar. ;)

5 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

Roligast e nog sport jag spelar fotboll(I Främmestads IK), men på fritiden spelar ja bandy me kompisarna...Å på sommrarna cyklar jag till en kompis(typ 7 km dit) å badar/simmar i ån som han bor brevid eller så drar vi in till badet å simmar/badar...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in