Vanlig reklamfri... & Mellanmjölk som framförallt kommer se till att de inskickade fusken/rec/nyheterna kontrolleras.
Nytt Skal & Moderator
Ahhh tackar för reklamfri! Men jag som älskar grönt... nåväl.
Blev för ngn minut sen något chockad när jag såg MeM's namn i gult på "Inloggade listan". Men iaf, bra val och gratz till MeM!
Jo, nu skall det väl framförallt vara smidigare och godkänna fusk/rec etc i och med att sidorna har mycket mindre på sig och laddas fortare.
YAY! :D
Det här har man längtat efter. Härligt att du fixat det. Nu kanske jag kan besöka forumet även från mammas gamla dator :)
Grattis till Viktor ^^
nämen vafan Mellanmjölk är inte välkommen hit <_<. Haha, bara skojjar, Congratz man! :)
Haha tja :), som sagt tänkte jag mest ha koll på inskickade fusk/recensioner/nyheter då ni faktiskt kollar anmälningar och låser trådar mkt mer än jag trodde... :P. jag trodde inte KazeN^ var speciellt flitig. =), småländare brukar inte vara det.
schysst skal btw. Fast jag som var kär i mitt favoritrosa som sammarbetar så bra med mitt windowsskin =(
↗ till inläggetVA?! Jag är flitig! Nä, okej jag ska inte ljuga, jag är väldigt lat av mig men det är fräckt av andra att påstå det <_<. Äh, jag gör så gott jag kan =)Haha tja :), som sagt tänkte jag mest ha koll på inskickade fusk/recensioner/nyheter då ni faktiskt kollar anmälningar och låser trådar mkt mer än jag trodde... :P. jag trodde inte KazeN^ var speciellt flitig. =), småländare brukar inte vara det.
schysst skal btw. Fast jag som var kär i mitt favoritrosa som sammarbetar så bra med mitt windowsskin =(
*hoppar högt av glädje* en skåning till i gänget! :P
Hehe, nämen välkommen får man väl säga ;)
Jag känner att Södra Sverige är överrepresenterat i mod-crewet ;(
Du får flytta till Göteborg då ;)
"Idag, 23:00:00
i: Nytt Skal & Moderator
av: admin"
Sen står det på inlägget "Idag, 22:59:59"
Hahaha, det stämmer ju inte. ^^
---
Haha, japp, Göteborg är det rätta stället att bo i. Lite kämp att man träffar på Mickes brorsa 5 dagar i veckan men aldrig sett självaste Micke han själv. ;)
↗ till inläggetJag känner att Södra Sverige är överrepresenterat i mod-crewet ;(
Mäh, he finns ju en skoterraggare från Nordnorrland här. :P
Fixa gärna ett reklamfritt grönt skin om/när du har tid. ;)
Förresten Mike, varför flytta till Sveriges baksida? =P
Flytta till härliga Nordnorrland istället. ;)
PS. På bilden har Anton Edlund satt 6-1 på Joel Gistedt i J20-matchen mellan Löven & Frölunda den 5/2.
Slutspel snart, kanske vi möts i bra läge? Dvs. Senior- & J20-slutspel (mot Löven) i rätt tidsperiod för Frölunda i Götet? Isåfall åker man nog ner så länge det inte krockar med Lövens kvalseriespel. :P