Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...
Skrivet

Driver 3 och parallel lines går inte att jämföra!

I PL (parallel lines) så är man TK (The Kid) år 1978, man rånar bilar fixar upp dem och gör uppdrag.

Uppdragen är mkt bättre (och svårare) än i GTA serierna, och ljuder från motorn är helt sjukt bra!

Kläderna och Bilarna är specciela för de olika tiderna.

Man är i Manhattan, Brooklyn och New Jersey. gatorna är tagna med fotografier så dom är exakt som i NY.

Efter ett tag i spelet så åker man fast då ett uppdrag misslyckas.

År 2006 kommer TK up igen och är berred på att göra hämd.

Mitt betyg är en 4:a av 5.

Grafiken är bra och ljudet också, men ngt man irriterar sig på än att poliserna är väldigt på sin vakt. Blir sura av nästan vad som helst...

• 2 månader senare...
Skrivet

jag håller med! faktiskt! men det som han sa med kör egenskaperna! löljligt, dom självqa säger att dom är realitiska! men axar snabbare än en enzo och bromsar och har bättre väghållning än en gokart... hadde trean inte haft alla buggar så skulle varit bättre än pralel lines! men dom är så olika. jag gillar tanner mycket och bilarna och städerna i parlel lines har jag svårt att hitta favorit bilar! men jag har nån på g..

Skrivet

Driver 3 var en stor besvikelse för mig, ingen spelkänsla alls fast att det är ett bilspel, inte ofta jag behöver säga dessa ord. Driver: Parallel Lines har jag inte provat, men det kan inte vara värre än Driver 3.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...