Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil:
(ocarina of time)
Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil:
(ocarina of time)
jag är lessen att behöva säga det, men din kompis ljuger.
När jag va hos han så såg jag hatt han hadde det!
äh, det va nog bara nån ful bugg i spelet.
2 sköldar...hade han det på ryggen..på startmenyn kan man till och med ha 3 sköldar...
Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil:Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil:
(ocarina of time)
jag tror det var så att först trycker man på r så tar man skydd sen håller man i r och pausar sen tar du och väljer en annan sköld. så tror jag att det va
(ocarina of time)
vet ej hur man gör på det jag har ju klarat det 4 gånger om och om igen så annars har jag klarat det .... många gånger. :lol:
Okej kan någon svara som kan det?
vet ej testa och skyda dig pausa och byt sköld :unsure:
funkar inte har provat
funkar i en sekund bara!
ok då vet ja ej
det går inte att ha 2 sköäldar!!!Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil:
(ocarina of time)
jo det går det!
nix...de ska inte gå att kunna göra det..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in