jag föredrar mer normala tjejer än dom som ser ut som spagetti
Dagens Skönhetsideal
alla killar ser inte ut som marcus shenkenberg heller.., men jag tycker det är modellernas egna val, ingen tvingar dem till att vika ut sig , och folk som e osjälvsäkra och känner att de måste pass in i ''modellen'' får taga sig i kragen..
Modeller får inte alls bestämma hur de ska se ut. Om de väljer att ta ut silikonet och gå upp vikt så blir dom sparkade från modell jobbet.
↗ till inläggetModeller får inte alls bestämma hur de ska se ut. Om de väljer att ta ut silikonet och gå upp vikt så blir dom sparkade från modell jobbet.
Men de får fortfarande bestämma hur de ska se ut oavsett om det kostar de jobbet.
De tvingas ju inte vara modeller.
Precis som The Balrog skriver är det också enorma krav på killar, de ska vara vältränade, långa, charmiga, snygga osv.
Men, precis som det omvända föredrar de riktiga tjejerna den lilla glasögonprydda killen som läser ekonomi på universitetet före den obildade modellkillen som hänger på diverse klubbar runt om i världen med "likadana" tjejer.
Förresten Suppermario, chip chip. ;)
Jo, man ser ju gamla bilder på Arnold Swartzenegger (stavning). Usch!
↗ till inläggetDet är ju Ragnarök! :angry:Jo, man ser ju gamla bilder på Arnold Swartzenegger (stavning). Usch!
Ha, nej, det är väldigt säkert Arnold Schwartzenegger (stavning).
Nej han är seriös. Det är Ragnarök!
Ja, han har faktiskt rätt..... Dagens ungdom alltså.... helt obildade
Men det spelar ingen roll vem f*n det är, you get my point!
Nä.
En tjej i min skola har sååååå härlig röst, så man drunkar i den :D
↗ till inläggetHuhh!..blir äckladJo, man ser ju gamla bilder på Arnold Swartzenegger (stavning). Usch!
Fattar inte vad som är grejen med att vara SÅ muskulös :huh:
Jag förstår inte heller varför fiolk vill vara muskulösa.
För att dom tycker det är snyggt? Alla tycker inte en rosa tröja är fint medans andra tycker det..
"Jag fattar inte varför folk kan färga håret, det är skitfult"
↗ till inläggetGuggo: Vad har det med saken att göra :blink:
På förra sidan diskuterades dialekter. Och så tycker jag nog rösten är en del av skönheten.
Några tjejer som jag känner har ochså väldigt härliga röster men vissa stör man sig ju på.
En kille kanske ibland vill se lite snygg ut och tränar upp sig. Men den extrema bilden på Arnold ("Ragnarök") vill man faktiskt tyvärr inte ha. Jag vet inte om många kvinnor anser det vara något snyggt.
Men jag tränar och vill få upp några muskler och så. Se lite snygg ut och så. Kläder som kanske passar en och ser snyggt på en?