Hej, Nån som har fusk till spelet DeKrim???
Jag heter Joe Cool
Mitt gäng heter: The GTA players
"fusk" tror inte de finns de till dekrim
Jodå det finns men varför fuska? Jag förstår om man sitter fast men annars!
kan du säga fusken??
dekrim är ett värdelöst spel... man lär sej absolut inget på d... möjligt att man lär sej att göra drive by med en sko...
Skit spel!
JAg tror att jahg heter GBA_gangsta eller nåt
så skitit.... man dör ju lätt efter att man har vart på en pub...
Det e klart att du dör om du lär känna jättemånga och inte gömmer dig för dom om de verkar sjuka i huvet. Vissa e ju lite såhär: :ph34r:
haha
om ni kan fusk så skriv annars låter ni bli att skriva
Vad gör man på spelet fattar inte
Det e ett ''kriminellt'' strategispel som går ut på att få så mycket respekt, rykte och pengar som möjligt. Man klarar sig bättre om man har mycket i smarthet etc. Man borde också ha en Bazooka men det är fasligt dyrt!!!
Ja ha det är pang pang spel gillar inte sånt
Det är inte så mkt pang pang.. man kan säga att det är ett text baserat rollspel (om man kan kalla det för det :S)
Vad är text baserat?
Te.x om du rånar en villa så ser man itte när du gör det utan det står saker som: ''När du fått ut dina pengar från villan så snubblade du på en snorig åttaåring och pengarna föll naturligtvis ner i en gatubrunn''
jag kan ge 200 000 000 000 till den som hittar mig!! ( e inne på pubben the grunge nästan varje natt!! )
ehm jag kan ge dig 2 000 000 000 000 000 $ sök upp kashmir på polisdatan. :rambo:
du e jhu inte tillräckligt mäktig!! <_< gå inn på pubben the grunge mellan kl.12.00-18.00 eller mellan 18.00-00.00!! ja e typ alltid inne då!!! Thend!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in