Köpte min för 1200 med 2 spel.
Hur Mkt Köpte Du Din Gc För?
Jag köpte mitt Gamecube för 2298:-. Jag hade dock köpt SSBM innan jag hade köpt Gamecubet. Köpte Gamecubet någon gång under år 2002. :)
För 999 kr :)
↗ till inläggetjag köpte min för 999kr + ett spel B)Köpte min för 1200 med 2 spel.
runt 1000 tror jag.
999 jag fick mario kart:duble dash :)
samma sak här!... :D
Kom på att det kostade 879 för det var rea, sen så köpte vi James Bond Nightfire för 179 kr.
Jag köpte min för runt 2500 för länge sen. ;)
849...
Är det vad den kostar nu eller? Det är väldigt billigt för en så bra konsoll.
Ja den kostar runt det priset nu.
köpte mitt för 1200+1 spel+en kontroll det va en rea dag
Vilket spel va det earthman x?
Köpte mitt för 999 :- men jag fick ett spel med och det va : Mario Cart Double Dash. Och en kontroll och ett minneskort . =) ^^
Jag (eller min bror)köpte det för 999:- tror jag och fick med ett minneskort och två spel.
Jag får låna det av min bror för att han inte använder det längre men det gör dessvärre inte jag heller så det bara står och dammar i mitt rum.
999 kr
jag köpte mitt ungeför rprecis när de släppts, med ett spel och minneskort blev det för 3000 kr tror jag. ^^
Vet någon vad det kostar nypris just nu?
999 kr. Fick med The Legend of Zelda Special-något. Det innehöll fyra spel och videor - Ocarina of Time, Majoras Mask, Windwaker (Demo), och ett jättegammalt Zelda spel som jag dock inte minns namnet på. Sedan fick jag Pokémon Box gratis från Club Nintendo men min pappa lät mig inte vara med i det längre för han påstod att jag inte läste tidningara (Gah, jag läser de på 30 minuter -_-). I alla fall, jag fick ett minneskort till Pokémon Box.
Sedan köpte jag Pokémon Colosseum till. :P