Vann dom bästa enligt mig JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Melodifestivalen
Överraskande. Trodde inte att bidrag nr 5 skulle gå vidare. Jag gillade nog "Temple of love" mest av dem där bidragen. Jag klagar inte :)
Temple Of love var värd att vinna, jag tyckte att Jessica Folcker sjöng som en åsna.
Melodifestivalen is the freakshow
↗ till inläggetTemple Of love var värd att vinna, jag tyckte att Jessica Folcker sjöng som en åsna.
japp en sliten och gammal åsna
:meddum:
Bard är nog den största muppen jag sett i svensk television på många år.
jag tycker att låten "etymon" var bäst
jag gillar inte melodi festivalen
Inte jag heller, men det är viktigt hur det går i Svensk musik-historia, så säg er att ni inte bryr er, för Melodi-festivalen kan ändra framtiden för vissa.
jag tyckte rätt låtar vann. förstår inte hur bard kan stå i schorts som han har uppdragna till armhålorna. det värsta är att han är från växjö med "snyft"
Det var rätt låtar som vann. Förresten är jag från karlskrona.
Jag var o tittade på genrepet. Bard är ju bara för grym! :kung:
Som One Piece sa rrätt låtar vann och jag e me från Karlskrona :)
Vilka gick vidare? (Tittade aldrig på slutet)
BWO och Pudlarna
Temple of Love var bäst eftersom att jag gillar BWO + att den var jättebra.
Pappa blev helt rasande när the Poodles gick vidare. Dom var dåliga.
Dressen som sjungaren hade på sej passade inte till låten alls. Fast den var dålig ändå.
jag tyckte pudlarna var mycket bättre än bwo och resten
Vad är det för fel på svenska folket?
Att ge Electric Banana Band chansen i andra chansen är okej, men att skicka en kraftig människa som har på sig en rosa sopsäck till finalen?
↗ till inläggetJadu, vi är väl dumma i huvudet. Själv gillar jag inte Melodifestivalen för att de inte har någon riktig orkester och slänger ut femtiotusen kronor á artist och framträdande.Vad är det för fel på svenska folket?
Att ge Electric Banana Band chansen i andra chansen är okej, men att skicka en kraftig människa som har på sig en rosa sopsäck till finalen?
jag AVSKYR melodifestivalen. Det ända som är lite bra är att Alexander Bard ser så skojig ut
För första gången på ett antal år var det ett par bra som gick vidare.
Själva ansér jag att The Poodles ska vinna.
Rock is the shit.