💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Du Rädd För ?

147 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jag är rädd för spindlar, höjder och en sak som låter heltöntigt, att åka flygplan eftersom jag har sett många filmer å sånt med flygplan som kraschat. Och så är jag rädd för ,när det gäller datan, att mamma ska kasta ut datan för hon sa det till mig när jag var liten men hon menade nåt annat, och så är jag rädd för att datan ska leva upp och slå ihjäl mig eftersom jag säger dumma saker till den jämt.

En annan sak jag är rädd för med är att min katt ska bli överkörd

Senast ändrad:

3 May 2006
Nivå 3 · Lärling

När jag var liten tvinga mina kusiner mig att titta på en video dom hade hitatt på en hemsida det var en bill som åkte sen kom det en grön monster från buskana som skrek jag va red för den då. Och en annan grei där det kommer upp en monster som skriker och en film där det handla om spöken det stog varning att man intye ska titta på den till sist stog det att det var något om man inte kan se det så ska man titta närmar och närmare till sist kom det en spöke som sprang för bi och skrek för dom grejerna var jag red då men inte lengre.

4 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

usch ja, dom där "titta noga så ska du se en spöklik figur" filmerna är elaka :P

Inget jag är rädd för direkt, men något jag är rädd för är vatten... usch...

Nivå 3 · Lärling

hmm.. Jag vart skit skraj då det va om spöken (allt var falska bilder men något bra gjort på adobe)

Första: En tjej som ligger ner o ett spöke ovanför (Bild)

Andra:Det va två stycken som krama sen Zoma det in på fönstret så var det ett spöke ( Bild)

Tredje: Spöke som sprang bakom en bil (kommpis beretta)

Sen nå andra..... hämskt brrr.....

http://www.hamsterpaj.se/amusefiles/view_i...p?id=110&type=2

Nivå 6 · Fuskare

jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning

↗ till inlägget

jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning

HAHAAA! OMG.. En 11-åring som e rädd för spöken! *HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

Jag e bara rädd för att pappa skulle ge mig 1-månads dator-stopp

(jag skulle ite få vara på datan å 1 månad!!)

(han har hotat med det)

Det finns andra saker i livet än att bara sitta framför en data..

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det finns andra saker i livet än att bara sitta framför en data..

Prata för dig själv...

5 May 2006
Nivå 3 · Lärling

på nåt sett återuppstå när man är begravd. läste om det i en bok. en tjej som hade begravts i djup koma när man trodde att hon var död. och förlora en familjemedlem.

Off-Topic: Jag ska nog kremera mej*funderar*

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag är rädd för Slipknot. Jag blir rädd när jag ser så töntiga masker som de har och hör hur dålig musik ett band kan göra

Nivå 12 · Mästerfuskare

Om pappa kommer på mig när jag onanerar :(

6 May 2006
Nivå 2 · Novis

@ Silver Star: Haha, det är inte roligt, har dock alldrig hänt mig :P

Jag är är rädd för, Jäkligt håliga spindlar *Huaa*

Nivå 3 · Lärling

Det var den där hamster paj grejen Jag var red för när jag var liten.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det var den där hamster paj grejen Jag var red för när jag var liten.

vilken "hamster paj grej"?

Brugdar!

[bILD][ http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Basking_Shark.jpg ]

"Kroppslängden är normalt upp till 10 meter, ibland närmare 15. Vikten hos ett 6,5 meter långt exemplar är runt 840 kg, hos ett 10-metersexemplar närmare 4 ton." OCH "Fisken lever pelagiskt och samlas tidvis i flockar, ibland upp till 60 eller till och med 100 djur."

Träffa en flock på 100 st 6,5 meter långa 1 ton tunga fiskar! Have Fun!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag är rädd för biologi, seriöst !

Nivå 2 · Novis

@ Katten - Fy f*n, den brugd hajen var inte att leka med!

Särskilt inte i en flock på 60-100 hajar. Brrr. Läskigt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej, den hajen skulle man inte vilja träffa på i havet och inte minst en flock av dem

Nu har alla något att vara rädd för när man badar i havet. ^.^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in