💬
Logga in
Fuska.se

Ar Koden För Att Få Mew..

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Någon som har testat ar koden som man kommer till faraway island med?

8cdb4837b9d8e0b

Undrar om den messar upp spelet eller inte, Testade den och många andra för längesen. Mitt spel krashade =/ Men är inte säker på om det var den som gjorde det... Aja om nån har ett Pokemon Emerald som ni inte spelar på och en AR. Testa den här då och bekräfta om den funkar eller inte, har många kompisar som inte vågar använda den x)

6 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

Är tveksam på om jag vågar det.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

x) Min bror testade den, ingenting hände så det är lungt för dig erik om du vill

Nivå 7 · Fuskare

Ok. Jag ska testa om jag köper AR.

Ps vad betyder Messa upp spelet? Jag har inte hört det så mycket.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Messa = Hacka upp spelet =/ Hände att alla mina key items försvann förut x)

Nivå 7 · Fuskare

Oj!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

x) Därför jag började om :S Aja men den här koden funkar nog. Iallafall för min bror, vill att fler ska testa den så vi blir 100% säkra om dn funkar eller inte

Nivå 7 · Fuskare

Jag testar nog inte förräns vi är 100% säkra.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag testar nog inte förräns vi är 100% säkra.

aldrig att jag gör det
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Haha okej, ber er som inte spelar emerald så mycket att testa, för er som inte har något att förlora

7 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

har inte ens emerald x)

men jag undrar hur man ska skriva in dom där AR-koderna lr asså hur dom funkar typ!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Man placerar ARn där man sätter in game boy spelen, sen sätter man i sitt spel i ARn . när man sätter på gameboyet så kommer man in i ARn och där skriver man in koderna.

Nivå 7 · Fuskare

Men vad händer sen då? Kommer man bara till mew eller?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Asså man teleporteras till faraway island när man går igenom vilken dörr som helst. Sen stänger man av sin Action replay och går in i skogen där Mew är. Man får försöka hitta honom och när man kan klicka på honom så attackerar han och man får försöka fånga han x)

Nivå 7 · Fuskare

Ok men hur kommer man tillbaka sen då?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

Man går ner till öns ende . där står en sjöman med sin båt. så trycker man på han så tar han hem en :)

Nivå 7 · Fuskare

Ok. Be din bror att testa några gånger till Snooze så är vi 100%

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #18

Man kan bara testa en gång per person. Man kan ju inte fånga mew 2 gånger om det bara existerar en per spel :P

Nivå 7 · Fuskare

Ok. Jag tänkte att man kunde komma dit en gång till fast då var inte Mew där.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #20

det kan man fast då händer ingenting med spelet. risken är när man använder koden första gången.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in