Okej, jag kanske är korkad men, på nfs mw i filmsekvenserna, då ser människorna riktiga ut? är det riktiga människor? e de nån som vet?
:huh:
alltså; har dom filmat riktiga människor till filmsekvenserna eller är de animerat?
Okej, jag kanske är korkad men, på nfs mw i filmsekvenserna, då ser människorna riktiga ut? är det riktiga människor? e de nån som vet?
:huh:
alltså; har dom filmat riktiga människor till filmsekvenserna eller är de animerat?
Bruden i spelet finns på riktigt iaf
Det kan vara animerat också, eftersom de flesta filmsekvenser på Internet håller dåligt kvalité.
360 har ju bra grafik, någonting som du kanske trodde att det var riktiga. :=
Det är animerat men gjort på väldigt hög nivå.jfr King Kong filmen.
Det är klart att det är riktiga människor, det enda dem gjort är att stylat till dem lite. ;)
jo tjena herr moose me kov det är ju klar att det är animerat folk man kan se det på vissa saker :D
Det är animerat men jag undra också när jag såg det första gången för det var riktigt likt
bruden i spelet hon är riktig
↗ till inläggeti midtown madnes 3(det sämsta spelet som xbox gjort) har dom filmat människor och lagt en "spelkropp" ovanpå det kan vara nåt sånt fast untan nåt tillgjortbruden i spelet hon är riktig
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in