↗ till inläggetöhh hur gjorde du det på mindre än en sekund?Jag har fått 00:00:93 på Event matchen Bounty hunter och det jag fick är en hundradel ifrån världsrekordet :o
Event Match!
mm jag tänkte också det ska man inte döda bowser på den? två gånger? kommer inte ihåg...
förresten den ni fått 00.00.43 vilken karaktär och attack ska man använda ?
det undrar jag me
Jigglypuff B-ner
ja det hade jag inte tänkt på
Du måste vara skit snabb, shot jump måste du göra :)
Short Jump ja....
Jigglypuff är den mest användbara gubben när det gäller eventmatch.. Likaså Mr Game and Watch. Iaf om man ska försöka få en så bra tid som möjligt...
vad har ni på Dino Wrangling? Jag har 00:00:52... :)
vad är det för event vad gör man på den?
↗ till inläggetDino Wrangling är event 4. Då man möter den stora Yoshi. ;)vad är det för event vad gör man på den?
Har runt 1 min på den, jag har inte försökt att förbättra någon tid på events än.
Nåt runt 00.00.50 :)
asså hur får ni så snabbt...? :o
↗ till inläggetYoshi tog självmord för mig.... Jag fick dock bara 00:00:52....asså hur får ni så snabbt...? :o
Världrekordet ligger på typ 00.00.37 eller något sånt :)
men asså det e ju bara tur då...elr...?
↗ till inläggetVärldsrekordet är 00:00:50... ;)Världrekordet ligger på typ 00.00.37 eller något sånt :)
Okeeej då var jag ute och svammlade lite :P
Jaja, vårat rekord på event 4 är: 00.00.56
ert rekord på första eventen då?
(när man möter bowser och är mario)
Äh lätt är det att klara event 51 bara ta Jigglypuff och trycka ner B hela tiden. Giga Bowser är lättast för han är så stor så det är enkelt att få ut honom och så flyger han hufsat har för mig jag fick ut han först av Ganondorf, Mewtwo och Giga Bowser ;)
ojsan såg inte att Trollungen skrivit om Jigglypuff :blink: Orka inte se vad folk skrivit :P